Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 17 septembrie 2022

Brățară croșetată cu mărgeluțe handmade

 În una din zilele ploioase care tocmai au trecut am realiza o brățărică handmade, care se realizează foarte ușor și care este foarte frumușică.

Aveți nevoie de :

  •  ață de croșetat
  •  mărgele medii (34 bucăți)
  •  ac
  •  croșetă
  •  foarfecă
  •  sistem prindere brățară
Este foarte foarte ușor de realizat, trebuie să știți să croșetați lanț simplu. Mai întâi de toate trebuie să înșirați mărgelele pe ață cu ajutorul unui ac. Eu am folosit 34 margele pentru că sunt medii, dacă folosiți mărgele mai mari folosiți mai puține, dacă folosiți mai mici veți folosi mai multe. Brățara are 19 cm.

După ce am înșirat mărgelele pe ață începem să croșetăm. Facem patru ochiuri de lanț, în al treilea ochi de lanț facem un ochi de lanț pe care nu îl închidem (adică nu tragem ața cu croșeta prin bucla scoasă) punem o mărgeluță și abia atunci închidem bucla.
Întoarcem lucru, facem un ochi de lanț în bucla în care am prins mărgeluța, apoi adăgăm o altă mărgeluță și așa mai departe.
Asta este tot ce trebuie să faceți pentru realizarea acestei frumoase brățări.
După ce ați ajuns la lungimea dorită închideți lucrul cu 3 ochiuri de lanț. Pe aceste ochiuri de lanț ( de la începutul și sfârșitul brățării) veți prinde sistemul de închidere.
Eu am folosit un sistem de închidere de la o altă brățară primită de 1 Martie. precizez că toate materialele folosite nu au fost noi: mărgeluțele sunt de la o brățară de ceas care s-a rupt, ața este rămasa de la alt proiect, sistemul de închidere este luat de la o brățară primită de mărțișor.

În 10 minute a fost gata, poate o să vă ia 20 minute să o realizați, dar nu asta contează, ci rezultatul, care este satisfăcător. Fiica mea a purtat această brățară la o nuntă și a primit complimente (pozele din această postare nu sunt foarte reușite).
Dacă aveți resturi de ață și mărgele pe care credeați că nu le veți mai folosi niciodată trebuie să încercați să realizați această brățară. Veți fi foarte mulțumiți/mulțumite de rezultatul obținut, vă garantez.
Simplă, elegantă ... și iefină, creată chiar de voi.
Am văzut pe facebook poze tutorial sau video, nu-mi mai amintesc exact, dar am căutat pe youtube și am găsit ceva asemănător, în caz că nu ați înțeles din explicațiile mele.

Spor la lucru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu