Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 17 septembrie 2022

Storytelling la puterea SuperBlog

https://blog.super-blog.eu/start-inscrieri-in-a-25-a-editie-storytelling-la-puterea-superblog/


     Am auzit de curând de competiția SuperBlog care a ajuns la ediția cu numărul 25, este o competiție a bloggerilor și mi-am zis că pot încerca și eu.
 Nu am mai participat până acum la competiții de acest gen și am foarte mari emoții, dar până la urmă sunt sigură că va fi bine și că mă voi bucura de această exepriență.

Toamna această nu ne încântă doar cu culorile ei minunate ci și cu această competiție Storytelling care va fi cu povești minunate pline de emoții și creativitate.

Așadar dacă și tu ești curios și vrei să încerci o experiență nouă te poți încrie la această competiție, mai multe detalii găsești dând click aici.

Vă doresc o zi frumoasă și un sfârșit de săptămână minunată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu