Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 12 noiembrie 2022

Arta Manipulării - Kevin Dutton - Jocul de luni!

 Mai multe citate interesante veți găsi la ”Jocul de luni” găzduit de Suzana.     

La Jocul de luni voi participa cu citate favorite din cartea Arta manipulării pe care am citit-o în 2020. Am o agendă a cititorului în care îmi notez citate care îmi plac sau idei din cărțile pe care le citesc! Notițele de mai jos le-am găsit în această agendă și le voi împărtăși cu voi!

Poză din arhiva personală

Persuadarea spontană

⏳Un profesor le dă elevilor următoarea problemă. Adunați toate numerele între 1 și 100: 1+2+3+...+98+99+100.” După 20 de secunde un copil dă răspunsul corect și explicația, pe care le voi scrie în secțiunea de comentarii dacă sunteți curioși!🙈

⏳”Câți de 9 sunt între 1 și 100?”

⏳”FOILE FINALE PAR SĂ FIE REZULTATUL UNOR ANI DE STUDIU FERVENT AL TEXTELOR, DAR ȘI AL UNOR ANI DE EXPERIENȚĂ ȘTIINȚIFICĂ FRECVENTĂ.

De câte ori apare litera F?”

⏳”Găsește în 60 de secunde cât mai multe cuvinte care să corespundă tiparului:

_ _ _ _ _ N _ , apoi repetă după tiparul:

_ _ _ _ _ N Ă.”

”Experții știu că pe calul Moralitate nu prea poți paria, în timp ce mârțoaga Interesul Propriu aleargă întotdeauna bine” Gough Whitlam

”Dacă vreți să câștigați mințile și sufletele, începeți cu sufletele.”

”... creierul ține mai degrabă cont de inimă.”

”Când încrederea se duce de râpă, totul se duce de râpă.”

”Nu ai voie să lași frica să te domine, dacă ceva nu merge cum trebuie. Nu e loc de panică în toiul luptei.”

”Când ești rece ca gheața și plin de încredere, vei obține întotdeauna rezultate spectaculoase.”

”Oricine poate să fie rolul. Poți să-l joci?”

”Fie de crezi că poți, sau că nu poți, vei avea dreptate!” Henry Ford

poză din arhiva personală

poză din arhiva personală
poză din arhiva personală




5 comentarii:

  1. In primul mult iti multumesc pentru aceasta participare.
    Nu am citit aceste carti, desi sunt bune pentru o documentare privind a invata niste lucruri si a ne proteja. Paginile scrise de mana sunt o selectie deosebita, intr-adevar, chiar daca nu am inteles cu adevarat ideea de 'castiguri mortale'. Suna extrem de bizar!😊
    Deosebite primele teste. Nu cred ca as fi raspuns in 20 de secunde.
    Nu mai fac demult exercitii in minte, dar ideea apare repede:
    11*45*10+100=5050, unde 45 este suma cifrelor de la 1 la 9.
    Cred ca o sa pasez subiectele si catre nepotica noastra! 😊
    Grupul de citate este chiar interesant. Daca moralitatea ar iesi mereu castigatoare, am avea mereu incredere in noi, ne-am elimina fricile si am gandi pozitiv si bazat pe intuitiile mintii, lumea cu siguranta ar fi mai frumoasa!
    Multumesc mult si o duminica frumoasa!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Raspunsul este corect: 5050. Explicația:
      100+1=101
      99+2 = 101
      98+3 =101
      Este un tipar, Între 1 și 100 sunt 50 de perechi de numere cu totalul 101, deci:
      50x101=5050
      -La următoarea întrebare răspunsul era : 20
      - Litera F apare de 6 ori

      Ștergere
  2. Foarte tari exercitiile ;D.
    Mi-a placut mult sa iti citesc notitele. Uneori mai fac si eu sportul acesta (dar nu m-am mai tinut de el - probabil am sechele din facultate, din primul an, cand am citit vreo 150 de carti si a trebui sa fac si fise... hahaha).
    Citatul lui Ford l-am citit chiar ieri, in alta carte. :D Hihih. Chiar am vrut sa il adaug azi in articol, dar am zis ca poate il pun cand voi vorbi despre cartea respectiva (mai am doua capitole si inca ceva pe acolo - teoretic le-as termina rapid, practic citesc cu voce tare si pentru Buni, cand reusim sa gasim putin timp liber si nu suntem prea obosite, ca sa ramanem cu ceva din ce citim).

    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a plăcut cel mai mult citatul cu "calul Moralitate" și "mârțoaga Interesul propriu" ...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Peste primele 4 "puncte" am trecut in vreo 30 de secunde. :)) M-as fi chinuit. :)) Sigur, "F-urile" le-as fi putut numara. 😊
    Imi plac citatele pe care le-ai ales.

    RăspundețiȘtergere