Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 26 noiembrie 2022

Împodobim bradul XIII

Împodobim bradul a ajuns la ediția cu numărul 13 și tema concursului creativ este drăgălaș, concursul este găzduit de Rux pe blogul Copilărim, unde vă puteți înscrie cu o decorațiune/un ornament sau un set care să respecte tema!

Pentru că au început să-mi placă figurinele amigurumi am zis să particip și eu cu cea mai recentă lucrare a mea: Moș Crăciun amigurumi! Cine poate fi mai drăgălaș decât Moșul?

Așa că gnomul cu pantofii lui de scoici, care a participat la Împodobim bradul în 2018 (dacă nu mă înșel), l-a luat pe Moș la o sedință foto! Bineînțeles că de la sedință nu putea lipsi coconașu iepuraș căruia i-am făcut, zilele trecute, o căciuliță nouă când am văzut vremea ploioasă!

După zilele ploioase și friguroase, astăzi soarele și-a făcut apariția și ne-a mângâiat cu razele lui calde, ne-a umplut sufletul cu energie pozitivă!

Vă las în compania celor trei personaje amigurumi:

Trei într-un copac - poză din arhiva personală

poză din arhiva personală

Poză din arhiva personală 2018 - gnom cu pantofi de scoici

poză din arhiva personală

Moș Crăciun și coconașul iepuraș !

Iepuraș coconaș și Moș Crăciun!

Moș Crăciun!

poză din arhiva personală


Moș Crăciun l-am realizat după următoarele tutoriale: 
4.și ultimul pas: căciula.
Sper că vă place Moșul meu! Weekend plăcut!

8 comentarii:

  1. Daca-mi place Mosul tau?! E adorabil! ❤ Si nu doar el e adorabil, ci si gnomul si iepurasul sunt adorabili! Vazand prima poza am zambit larg si gandul a fost/este: super dragalasi! ❤
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-au adus un zâmbet! O seară frumoasă să ai!🤗

      Ștergere
  2. Mos Craciun cel tare dragalas - bun venit alaturi de noi sa ne ajuti sa impodobim bradutul norocos, cu numarul 13 !
    In primul rand, vreau sa il salut pe domnul Gnom!! :D 2018, da, si l-am asezat fix in varful bradutului de atunci - pentru ca, nu-i asa, ii place sa fie la inaltime :D.
    Iepurasului ii sta foarte bine cu noua caciulita si probabil ca se pregateste intens sa traga saniuta (pentru cine nu stie, este o poezie veche in care Mos Craciun are inhamat la sanioara un iepuras! - cand public in paralel cu adventul de anul acesta si pe cel de anul trecut o am acolo pe lista)
    Iti multumim pentru tutorial - la cat e de reusit Mosul tau dragalas, mi-ar placea sa incerc sa fac si eu unul. :D
    Adaugat pe lunga lista de dorinte, haha
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! Abia așteptam să împodobim bradul anul acesta!
      🤗😘

      Ștergere
  3. Cu adevarat dragălas moșul tau. Foarte frumoase aceste jucarii ceate in aceasta tehnica.
    Duminica plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatică gașca ! Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere