Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 27 noiembrie 2022

La cinema toată lumea se va distra!

Parcurg cu nostalgie printre amintirile anilor ’90, când aveam în jur de 13-14 ani, și mergeam împreună cu colegii sau vecinii de aceași vârstă la cinematograf pentru a viziona filme noi apărute. Aproape în fiecare weekend aveam voie să mergem la cinema, dacă în timpul săptămânii luam note bune la școală!

Sursă foto: Pixabay

Cele mai multe filme care relau la cinema erau filme indiene: Vagabondul, O floare și doi grădinari, Lanțul amintirilor sunt câteva filme pe care le-am văzut la cinema și le îndrăgeam foarte mult, îmi venea să intru în ecran să cânt și să dansez cu acorii indieni.

Apoi au început să ruleze la cinema și filme de acțiune sau horror, pentru noi era ceva inedit, deoarece la televizor puteam vedea doar serialul american Dallas. La început abia așteptam să apară următorul episod, apoi mi-am pierdut din interes, devenisem fascinată de filmele de la cinema. Pe atunci nu aveam prea multe opțiuni în materie de film, orice film rula la cinema pentru noi era wow. Sala de cinema avea scaune din lemn care se rabatau, uneori mai scârțâiau, dar nu conta prea mult pentru noi.

Însă acum totul s-a schimbat datorită tehnologiei, dar nu numai! S-au schimbat și gusturile mele! Filmele indiene nu se mai numără printre filmele mele preferate, am mai încercat să urmăresc filme indiene, dar nu am mai putut, pur și simplu nu mă mai atrag. Acum prefer filemele horror, de acțiune, comediile, documentarele și desenele animate Tom și Jerry. Astăzi avem de unde alege filme! Le putem viziona din confortul casei noastre sau putem merge la cinema!

Sursă foto: InterComFilm Distribution

Cu toate că acum în sălile de cinema avem fotolii foarte confortabile și avantajul tehnologiei moderne ne oferă o experiență vizuală și acustică superioară, nu mai merg așa des la cinema, dar când aflu de lansarea unui film nou și pare pe gustul meu, cum este filmul “Lilu, Lilu, Crocodilu΄”  de aventură comică, un film pentru întreaga familie, merg la cinema împreună cu familia sau cu prietena mea cea mai bună.

Filmul va rula subtitrat și dublat în limba română, astfel că se pot bucura de film și cei mai mici care încă nu știu să citească, este o comedie muzicală de acțiune perfectă pentru toată familia, bazată pe seria de cărți a lui Bernard Waber. Este un film extraordinar deoarece este despre îndeplinirea dorințelor, este potrivit acestei perioade a anului când totul în jurul nostru emană veselie, optimism, totul este însuflețit.

Regizat de Will Speck şi Josh Gordon, scenariul este de Will Davies. Filmul este produs de Hutch Parker, Will Speck, şi Josh Gordon, iar producători executivi sunt Kevin K. Vafi, Dan Wilson, Robert J. Dohrmann, Benj Pasek, Justin Paul, Tarak Ben Ammar şi Andy Mitchell.

Emoțiile sunt manifestate prin muzică, iar muzica este asigurată de cei mai talentați compozitori, câștigători de premii importante. Mai jos puteți viziona trailerul filmului:


În luna decembrie, mai exact pe 23 decembrie 2022, puteți urmări împreună cu familia aventura plină de umor a crocodilului Lilu pe marile ecrane din cinematografe.

Pregătește-ți familia pentru o adevărată aventură la o scară complet nouă, aventură în care întreaga lume este o scenă! Muzică, dans, umor și acțiune într-o oră și 46 minute, doar în lumea magică a cinematografiei!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022!

Voi mergeți la cinema?

Sursă foto: InterComFilm Distribution


6 comentarii:

  1. Am amintiri minunate referitor la filmele vizionate la cinematograful "Patria", din București...era un vis să ajung acolo...erau programate numai filme de calitate...ori de câte ori aveam ocazia ca să ajung ìn București, sigur ajungeam și la film !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai merg la cinematograf - am incercat, dar nu-mi place atmosfera. Pana in 1990, exclusiv, cred ca nu am ratat vreun film in cinematografele din oras (mai putin - spre deloc - filme facute in vreo tara din Europa de Est).
    Candva, inainte de 1990, am vazut filmul indian "O floare si doi gradinari", apoi inca unul (nu mai stiu cum se numea) dar nu mi-au mai trebuit! Oh, nu! Oricum, nici filmele romantice nu ma prea atrag - daca nu-s comedii spumoase sau cu tema "Craciun" (numai in luna decemrie) - de preferinta cu accent pe Craciun si Mos Craciun si mai putin pe un el si o ea care bla-bla-bla. 😊
    Prefer filmele de actiune, politiste, SF gen X-Men, arte martiale... si animatiile (dar nu orice din aceste categorii). Pe scurt: as vrea sa vad Lilu Crocodilul dar daca e dublat in romana... zic pas! Mor de ciuda ca nu rezist sa vad filmele si animatiile de pe canalele TV pentru copii - aceleasi voci pentru o multime de personaje!!! Mi-e imposibil sa suport un aproape varstnic pitigaindu-se cu glas de copil sau de... iepuras, sa zicem.
    Succes si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filmul Lilu Lilu Crocodilul va rula atât subtitrat, cât și dublat în limba română.
      Mulțumesc!
      O zi frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Așa pare. Dacă nu am nimic în program când va fi lansarea voi merge la cinema să îl văd. Pupici.

      Ștergere