Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

vineri, 13 ianuarie 2023

Floare handmade realizată din pungă de hârtie

 A patra temă la transformările creative este la alegere. Nu aveam nicio idee de ce urma să fac! Însă într-o zi, după ce mi-am băut cafeaua, mi-a venit o idee - să fac o floare dintr-o pungă de hârtie!

Materialele folosite sunt următoarele: paharul de cafea, punga de hârtie, foarfecă, lipici și ceva de scris.

După ce am băut cafeaua, am tăiat fundul paharului (cca. 1 cm), apoi ajutată de partea de sus a paharului am început să desenez cercuri pe punga de hârtie. 

Apoi am îndoit cercurile pe jumătate, am pus lipici si le-am lipit pe marginea paharului tăiat, una langă alta și una peste alta ...hihihi, până am terminat cercurile.

Și ... rezultatul .... o floricică drăguță:



Sper să vă placă floarea mea! Este foarte ușor de făcut și nu vă trebuie materiale sofisticate sau multe!


7 comentarii:

  1. Am făcut astfelmde trandafiri pe pahar cu feli de salam pentru platourile de aperitive. Am mai văzut pe net făcute cu servețele. Arata chiar fain trandafirul tau realizat prin această metodă. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte frumos. Imi imaginez mai multi trandafiri de acest fel intr-un fel de buchet. Ai avut o idee deosebita, Mihaela!
    Spor si la alte lucrari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult pungile de genul acesta :D. Stiu ca cel mai tare m-am bucurat de unele spre rosu, din care am facut acoperit la o casuta modulara din carton :)))).
    Ai avut o idee foarte faina si resultatul este pe masura!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, chiar ai finalizat o floare...cred că ar fi mers și o colorare mai vioaie, nu-i așa?
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere