Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

luni, 2 ianuarie 2023

Tablou din hârtie de împachetat cadouri

 Azi a fost o zi foarte frumoasă, a fost ca o zi de toamnă târzie, așa că mi-am luat cățeii și i-am scos la plimbare și cu această ocazie am strâns și materiale necesare pentru transformările creative ale lunii ianuarie 2023.

Colaj realizat cu PhotoRetrica

Am găsit niște pene de fazan și paie mai grosuțe pe care le-am luat acasă. Nu aveam nimic în plan, nu știam ce aș putea face din ele, pentru că nu știam ce hârtie de împachetat cadouri mi-a mai rămas sau dacă mai am (deoarece am tot folosit-o la diverse proiecte).

Pe drum mă gândisem la un tablou, deoarece paiele erau bune pentru ramă, așa că atunci când am ajuns acasă am căutat hârtia de împachetat. Am găsit două modele de hârtie de împachetat: una cu păsări (perfect! pot folosi și penele de fazan) și una cu plante, ambele cu mai multe nuanțe de albastru.

O parte din materialele folosite la realizarea tabloului

Am mai avut niște frunze adunate toamna trecută din pădure pe care în final nu le-am folosit. Materialele pe care le-am folosit sunt următoarele: un carton de la dresuri, lipici, foarfecă, paie, pene de fazan, am avut niște etichete verzi din care am făcut frunzulițe, hârtia de împachetat, un fluturaș croșetat și pistolul cu silicon la cald.


Am decupat hârtia de împachetat după mărimea cartonului de la dresuri, modelul cu plante, apoi am lipit-o pe carton. Din modelul cu păsări am decupat doar o pasăre pe care am lipit-o în decor, i-am lipit și penele de fazan, apoi am trecut la următorul pas - realizarea ramei.

Cu ajutorul pistolului cu silicon de lipit am lipit paiele pe marginea tabloului formând astfel rama.Am lipit și fluturașul și am pus și frunzulițele pentru un plus de culoare. A ieșit un tablou simplu, dar care îmi place mult. Sper că și vouă să vă placă!

Rezultatul final!

Mai am de curățat siliconul care se vede pe latura de jos a tabloului, încă nu s-a uscat bine lipiciul și riscam să îl stric dacă mai insistam să-l curăț.

O seară frumoasă vă doresc! 


12 comentarii:

  1. Ce coincidență! Si eu am ieșit azi la plimbare cu căinii și aam adunat câteva conuri de pin. Erau tare micuțe și drăgălașe.
    Tabloul ți-a ieșit superb. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos a iesit!!! Si ce plimbare minunata: si plimbare si miscare si comori adunate. :D
    Aiavut o idee foarte faina si combinatia cromatica a elementelor folosite este tare placuta :).
    Eu l-am tuns ieri pe Kouki :). Mi-a ca ocupat toata ziua :D.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Eu îl tund pe Uzzi primavara și vara, iarna nu l-am tuns. E un chin când îl tundem că nu stă! Abia stă la pieptănat! :)))
      Pupici!

      Ștergere
  3. E superb tabloul cu pene de fazan! Si ingenios! Felicitari!
    Tabloul cu blanosi imi place de numa'! ❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat ti-a iesit! Exista si un silicon la rece. L-ai folosit vreodata?
    Seara frumoasa, Mihaela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Nu am folosit silicon la rece. Este vorba cumva de siliconul la tub?
      O după-amiază plăcută! :*

      Ștergere