Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 26 februarie 2023

Crenguța magică !

 Săptămâna trecută în Oltenia a fost cod galben de vânt, a fost destul de urât din cauza vântului. Multe crenguțe au fost frânte și împrăștiate de vântul puternic prin curte, am cules o crenguță de vișin de pe jos și am transformat-o într-o crenguță magică.

Materialele pe care le-am folosit: coji de fistic, acuarele, mărgeluțe, silicon la cald și crenguța de vișin.

Am curățit crenguța cu o foarfecă de vie și am ajustat-o ca dimensiune să se potrivească în vaza mea de pe birou.😊 Apoi am colorat-o în albastru (singura culoare care nu se uscase). Până s-a uscat vopseaua, cu ajutorul pistolului de lipit am făcut din cojile de fistic floricele.

Am lipit floricelele de crenguță, iar două dintre ele le-am făcut direct pe crenguță, cum se poate observa în poza de mai sus. Apoi am mai împodobit crenguța lipind niște mărgeluțe în formă de inimioară, am mai lipit câte 2 coji de fistic formând niște bulbi de floricele.

Pentru că nu am reușit să fac niște poze calitative, după ce a trecut vântul puternic și a ieșit soarele afară am ieșit cu cățelul meu Uzzi (pe care îl veți auzi lătrând la ciori în fundal😂) să fac un scurt video de prezentare a crenguței mele magice!

Sper să vă placă micuța mea crengută! O duminică frumoasă să aveți!

6 comentarii:

  1. Sa te bucuri de crenguta ta magica! Arata foarte frumos. Nu am incercat nimic cu fistic. Insa se pot crea multe minuni!
    O saptamana frumoasa sa ai! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Este prima dată când fac floricele din fistic. Nu au ieșit ele perfect,dar arată bine...hihi.
      Săptămână ușoară să ai! Pupici.

      Ștergere
  2. adevarat o crenguta magica. Ce frumos ti-a iesit, ce ingenos, din coji de fistic! ah si ma bucur ca l-am auzit pe Uzzi ☺☺☺ Leo a sarit cu urechile ciulite, cautând sa inteleaga ce se intâmpla la noi in dormitor ☺☺☺
    Noapte buna, dragilor. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Mi-l și imaginez pe Leo, așa face și Uzzi când aude înregistrări cu frați de-ai lui lătrând.... când îi vede la televizor se urcă pe mobilă să fie la înălțime și "vorbește" cu ei.:)))))
      Săptămâna ușoară și o zi frumoasă să ai!😘🤗

      Ștergere
  3. Frumoasă crenguță ai creat ❤️
    Salutări lui Uzzi 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. E prima dată când încerc să fac flori din coji de fistic.
      Pupy 🥰🤗

      Ștergere