Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

miercuri, 22 martie 2023

Aloe Vera - Miercurea fără cuvinte!

Aloe în Israel - poză din arhiva personală”

Aloe vera înflorită - Israel! 
Poză din arhiva personală.

Aloe Vera în Israel! - poză din arhiva personală

 
Când m-am întors din Israel,
Aloe Vera mea m-a așteptat îmbumbită!

  Miercurea fără cuvinte a fost inițiat de Carmen și continuat de Floare de Colț.

14 comentarii:

  1. O planta cu puteri miraculoase 😍 ce bine ca ai si tu una!
    Prima fotografie este... Un copac! 😂 Fantastic ce bine le merge daca au clima potrivita.
    Happy WW, Mihaela draga 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, are foarte multe beneficii. Fiica mea folosește mereu frunze pentru păr, pentru ten, etc.
      Happy WW!❤️😘😘

      Ștergere
  2. Foarte rar am vazut-o inflorita! Parca este o floare magica. Am luat una aproape inflorita, insa dupa deschidere si trecerea florii nu a rezistat. Asa ca e musai sa mai studiez.
    Multumesc frumos pentru minuni, draga Danuta! Pupici si
    Happy WW! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Secretul este că nu trebuie udată des...apa in exces o omoară....
      I-am dat unei prietene pui...i s-a facut mare si frumoasă... i-am zis iarna sa o ude o data pe lună iar vara o data pe săptămână....
      Cand a venit soacra ei in vizita i-a udat-o zilnic timp de o săptămână si i-a murit. Eu o am de vreo 10 ani...crescuse înaltă cat mine si mi-a frant-o un vant de la jumătate....mi-a părut rau sa o arunc...asa ca am aruncat partea cu radacina si am plantat vârful direct în pământ. M-a răsplătit cu o floare...hihi
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru astfel de detalii. Mi-ai dat curaj sa mai incerc! Pupici!

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase inflorite! In prima fotografie mi se pare totusi ca e o agava.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred că am văzut în realitate floare de aloe vera. Mulțumesc pentru imaginile acestea minunate.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa! Am si eu o aloe dar arata altfel.. Probabil sunt mai multe soi - adica sigur :).
    A noastra nu a inflorit niciodata - are si alta forma frunza, si culoarea e mai deschisa.
    Imi plac mult si pozele din Israel :) - iti multumesc ca le imparti si cu noi :D.
    Happy WW

    ps: m-as bucura sa te inscrii si tu la darul de blog in tabel :*!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Moaaaamaaaa! Ce frumusete de Aloe! Copacel adevarat. Cred ca nu mi-am imaginat ca poate fi atat de mare! 😊 Probabil ca am mai vazut in fotografii dar acum nu-mi amintesc. Superba planta!
    Plantuta ta e delicioasa! 😊 ❤ Inflorita nu am vazut, cred, niciodata. Sa-ti traiasca! 😊
    Mi-ai scris ca trebuie udata mai rar si exact asa fac acum: ud planta in fiecare vineri. 😊 Ii pun apa cu o cescuta pentru cafea... Intrebarea e: cam cata apa ar trebui sa-i pun atunci cand o ud? Multumesc. Nu vreau s-o ucid prin insetare, de data aceasta. :(

    Weekend frumos iti doresc! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc.
      Pai vasul in care o țin este de 25 l sau mai mare...am plantat in el aloea și limba soacrei care a depășit-o pe aloe cu 10 cm, iarna ii pun 1 litru de apa, iar vara o tin in soare si ii pun chiar 3 litri... depinde cat de repede se usucă pământul...dar îți dai seama și după culoarea frunzelor.
      Uite aici găsești informații mai multe https://www.paradisverde.ro/plante/cactusi-plante-grase/aloe
      Weekend plăcut pupici

      Ștergere
    2. Multumesc! ❤
      Am citit despre Aloe (pe link) - are pamant poros, apa in exces are pe unde se scurge. Sper sa se dezvolte frunza pe care am plantat-o si sa se faca planta frumoasa. Mi-e asa de ciudaaaa....!! Era o frumusete pana s-o inec! 😊
      Pupici!

      Ștergere
  7. Wow - este prima oară când văd o floare de aloe vera !
    Folosesc crema de aloe vera dar știu mai puține despre plantă ca s-o îngrijesc în curte ! Acum am un cactus (sper că este asta 🙃🙂) și cred că am cam greșit ceva...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere