Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

vineri, 31 martie 2023

Lumânare - Reflexii în oglindă!

poză din arhiva personală

Îmi plac foarte mult lumânârile parfumate cu vanilie, scorțișoară, etc, iar lumânarea din imagine am primit-o de ziua mea de la prietena mea și are miros de vanilie. Când citesc aprind mereu o lumânare parfumată, mă relaxează foarte mult.

Am vrut să asociez imaginii o poezie, dar pentru că nu știam niciuna o voi asocia cu o rugăciune pe care am găsit-o printată în biroul unui coleg la serviciu și mi-am făcut și eu o copie:

Tată din Ceruri, te rog să-mi binecuvântezi familia, prietenii, rudele și pe cei care îi iubesc, și pe cei care citesc această rugăciune chiar în acest moment.
Arată-le Tu o nouă imagine a dragostei și puterii Tale nemărginite.
Duhule Sfânt, te rog să-i ajuți, chiar în acest moment. Acolo unde există durere, te rog să le dăruiești pacea și mila Ta.
Acolo unde există îndoială, te rog să le inspiri o încredere înnoită prin Harul Tău. Unde există o nevoie, te rog să le-o împlinești.
Binecuvântează-le Tu căminul, familia, munca, dă-le înțelepciune și Lumină în viața lor.
Călăuzește-i și ocrotește-i clipă de clipă în toată viața lor.
Iartă-le lor păcatele făcute cu voie sau fără voie, cu știință, din neștiință sau pe cele care nu și le amintesc.
Condu-i Tu pe Calea Ta Cea Sfântă, în Numele Fiului Tău, Iisus Hristos.
Doamne Tată, Fiule și Duhule Sfânt, îți mulțumesc că tu vei face mai mult decât îți pot eu cere.
Amin
Înscriu postarea în tabelul găzduit de Carmen la rubrica Reflexii în oglindă :

Recomandarea sună așa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi și cea retrovizoare).

12 comentarii:

  1. Iti multumesc si pentru imaginea deosebita si pentru Rugaciune!! Astfel de lucruri ne ajuta sufleteste si nu numai foarte mult. Pup cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O rugaciune minunata! Ajuta atat de mult astfel de rugaciuni, pentru
    a ne linisti sufletul, descoperind ca totusi nu suntem niciodata singuri! Sa fie cat mai multa lumina! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Amin!
    multumim mult pentru ca te-ai gandit si la noi ♥
    Imbratisari si numai gânduri bune ♥ Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cititul, lumina lumânării, parfumul și aroma vaniliei și nu în ultimul rând, rugăciunea.
    Mulțumim frumos că ne-ai introdus într-o atmosferă caldă și relaxantă din căsuța ta!
    Să ai un week-end binecuvântat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulșumim pentru rugăcgiune și pentru imagine. Numai bine și la tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am scris cateva cuvinte si nu stiu ce-am facut dar a "zburat" mesajul! 😊 Daca am apasat din greseala "publicati" si vei gasi doua mesaje te rog sa-l stergi pe primul ajuns 😊
    Mult imi plac si mie lumanarile parfumate si betisoarele indiene (originale) parfumate (acestea din urma ar trebui tinute langa o fereastra macar un pic deschisa), dar nu prea ma pot bucura la discretie pentru ca numai eu le suport in aceasta "acasa". Profit cand sunt singura. 😊
    Rugaciunea e foarte frumoasa! Sper sa ne fie ascultata. 😊
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere