Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 11 martie 2023

Marlene Dietrich - The Devill is a woman

 Marlene Dietrich a fost o actriță și cântăreață născută în Germania, pe 27 decembrie 1901 (a decedat pe 6 mai 1992), de o frumușețe misterioasă cu un talent incontestabil, deși nu a fost recompensată cu niciun Oscar, care a jucat în peste 50 de roluri în filme și a scos 15 albume muzicale. Am scris câteva cuvinte despre Marlene, deoarece puzzle-ul este un poster cu ea.

Filmul ”The Devill Is A Woman” nu l-am văzut încă, am înțeles că este adaptat după romanul lui Pierre Louye - La femme et le Pantin (nici cartea nu am citit-o, este pima dată când aud de ea), dar l-am pus pe listă și urmează să-l vizionez.

De ziua mea de naștere mi-am făcut cadou un puzzle de 1000 piese - Postere Celebre de le D-Toys - cu posterul lui Marlene Dietrich din filmul The Devill Is A Woman. Puzzle-ul l-am făcut mai mult în weekenduri sau câte o jumătate de oră înainte să mă pun la somn seara, dar nu zilnic. A fost foarte greu, pentru mine, să fac partea care are doar portocaliu și pălăria. Am sortat piesele după formă, dar nu m-a ajutat prea mult.Într-un final am încercat fiecare piesă să văd dacă se potrivește și am reușit să îl termin!😂

Cutia pe verso!

Așa arată cutia!
Puzzle-ul l-am montat pe spatele ramei iar sub el am pus o coala albă (ambalajul ramei pus cu scrisul în jos). Am avut o ramă de 50x70 cu clipsuri, luată de la Leroy Merlin pe care am dat 26 de lei. Prima dată am montat marginile, dar am renunțat la această metodă deoarece se cam potriveau piesele în locuri nepotrivite😂, mă refer în special la piesele portocalii. Apoi am sortat piesele pe culori și am început cu pași mici să fac puzzle-ul, mai jos vă las câteva fotografii de la început și până la final:



Azi l-am terminat și mai jos las imaginile cu posterul înrămat. Până la urmă am scos coala albă de sub el, deoarece mi s-a părut că arată mai bine fără, fiind un poster retro culoarea placajului ramei mi s-a părut mai potrivită.
Cu coală albă sub el!

Fără coală albă!

Așa arată pe perete!

Înscriu această postare în Clubul de Puzzle găzduit de Niko pe blogul ei ”Explorator prin viață” unde puteți admira și puzzle-urile celorlalți membrii din club.
Vă doresc o seară frumoasă de sâmbătă și vă las în compania lui Marlene Dietrich cu La vie en rose!

10 comentarii:

  1. Ohhh ce surpriza placuta! Chiar ma intrebam ce puzzle faci - abia asteptam sa il termin ca sa nepovestesti.
    Foarte interesanta alegere! Am si eu un puzzle pe care tare ma tenteaza sa il fac (dar deocamdata nu stiu cum o sa ma descurc nici cu cele trei din sufra - pentru ca daca vin micii, trebuie sa le bag undeva la loc sigur, haha).
    Apropo - rama e cu geam de sticla, sau din plastic? Imi place mult sistemul, dar caut ceva care sa nu fie cu sticla :))) - nu de alta, dar mi-au luat ai mei o rama de la Jumbo, care a plesnit cand au ajuns in masina - asa ca asta in amabalaj.
    Eu inca am probleme cu placajul de la ramele mele de 50x70 :(. Miros.

    Revenind la puzzle, si mie imi place mult cum se vede cu marginea natur (apropo si eu tot asa le-am facut pe cele lucrate cand aveam rame la ele :D).Ai dreptate. Arata foarte bine pe perete - sa te bucuri de el.

    Felicitaaaari!!! :*
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe stoc au fost doar 3 modele (l-am cumpărat din Auchan cu 23 lei) - cel cu Marlene, cel cu turnul Eiffel și cel cu 3 fetițe ... și așa am ales-o pe Marlene deși prima dată l-am luat pe cel cu fetițele!
      Rama,eu zic că este dintr-un plastic mai dur, soțul zice că e geam subțire... ne-am contrazis puțin și ca sa ne lămurim trebuia să îl spargem:))))...pe site scrie că e protectia este din sticlă...deci soțul meu avea dreptate...hihi
      Mulțumesc frumos! Pupici

      Ștergere
  2. Ma intreb daca as vedea o astfel de imagine oare as cumpara-o? Nu stiu, dar vazand-o la tine, chiar e frumoasa. Te-ai chinuit ceva cu atatea piese, insa efortul a meritat. Si coloritul este deosebit. Felicitari! O duminica relaxanta, Mihaela! Pup. 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine mă atrag imaginile retro..
      Mulțumesc!
      O seară frumoasă îți doresc! Pupici

      Ștergere
  3. wow... un poster absolut special... o poza poate avea oricine, un puzzle nu! Felicitari pentru frumosul tablou.
    Marlene Dietrich a fost nu doar o artista senzuala, eleganta si iesit din comun de talentata, ea a fost si o personalitate de referinta pentru moda anilor '30 impunând in moda feminina costumele si pantalonii ce-i poarta numele. Pantalonii largi, cu talie înalta, cu pliuri și evazati, au intrat în analele istoriei modei sub numele de "pantaloni Marlene"- o emblema a modei secolului XX.
    În filmele Morocco (1930) și Blonde Venus (1932), Marlene Dietrich a purtat frac, vestă, pălărie.cilindru ai pantaloni largi și ziarele au scris "încă arăta feminină!" A stiut sa-si impuna mereu cu curaj punctul de vedere.
    Avea o aura aparte, când aparea, se lumina in jurul ei.
    În perioada nationalista-germana, actrița a refuzat să susțină propaganda nazistă. În schimb, a cerut cetatenia Statelor Unite în 1939 și a însotit trupele americane în timpul celui de-al Doilea Război Mondial cântând pentru soldați și vizitând răniții în spitalele militare. A
    Nu a primit niciun Oscar (a fost nominalizata) dar a primit Medalia Libertății de la președintele american Harry S. Truman în 1947.
    Poti sa fii mândra cu acest tablou- puzzle! Felicitari ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știam nimic despre Marlene Dietrich când am cumpărat acest puzzle, am citit în ziua când l-am terminat de montat despre ea. Îți mulțumesc foarte mult pentru informații!
      Mulțumesc! Pupici.

      Ștergere
  4. Mi-a plăcut orice film cu Marlene Dietrich - știam că va juca un rol deosebit !
    Felicitări pentru puzzle 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am văzut niciun film în care a jucat, dar am pe listă The Devill Is A Woman! Multumesc. pupici.

      Ștergere
  5. Superb puzzle! Inteleg ca gradul de dificultate a fost destul de mare - mie-mi plac tare mult cele care par "imposibil" :-) de facut.
    Arata foarte frumos pe perete!
    M.D. e o actrita ale carei filme le-as revedea cu placere desi sunt... atat de vechi. :)
    Felicitari pentru realizarea posterului cu o mie de piese! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. E necesară multă răbdare. Eu l-am urmărit pe unul dintre gineri când a venit să se relaxeze la noi. Nu știu el, dar noi n-am fost prea relaxați...
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere