Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

sâmbătă, 25 martie 2023

Micul Prinț din bețișoare de lemn!

 Dacă acum ceva timp Mălina a dorit să trezim la viață personajul Floarea, din cartea Micul Prinț scrisă de Antoine de Saint-Exupery, acum a venit timpul să facem și recuzita pentru a pune în scenă o parte din poveste. 

Provocarea verde cu numărul 3 - Recuzita face parte din proiectul Salvăm Păpuși. Să facem o mică recapitulare: În februarie trebuia să ne alegem mesagerul care va fi alături de noi în această aventură și eu am ales-o (salvat-o/creat-o) pe Mălina. Apoi a trebuit să mergem în bibliotecă și să ne alegem cartea preferată, iar eu, fără să stau pe gânduri, am ales Micul Prinț și când a trebuit să realizăm un personaj din poveste, mesagerul meu a ales Floarea, însă pentru această provocare cu numărul trei nu am avut de ales și a trebuit să îl creăm pe Micuțul Prinț .

Micul Prinț
Poză din arhiva personală 
Am avut foarte multe idei pentru acest proiect și mi s-au tot învârtit prin minte până am rămas fără timpul necesar realizării Recuzitei. Prima idee a fost să-l croșetez pe Micul Prinț, dar nu am avut culorile necesare, dar găsisem alternative când mi-a venit o altă idee, să-l fac pe Micul Prinț din materiale textile cu ajutorul mașinii de cusut, apoi în ultimul moment Mălina m-a întrebat ”De ce nu-l faci din bețișoare de lemn pentru cafea?” Hmm...interesant! Pe Youtube sunt tot felul de tutoriale: Micul Prinț din plastilină, din hârtie, croșetat sau din materiale textile, dar din bețișoare de cafea nimeni nu a mai făcut (cel puțin eu nu am găsit).

Nu știam dacă voi reuși să îl fac sau cum va arăta, am strâns materialele pe  care voiam să le reciclez și de care credeam că am nevoie (pentru că până la final am tot modificat ideea de bază😂).
Materialele de bază din care l-am realizat pe Micul Prinț!
Am analizat bețișoarele de lemn pentru cafea pe toate părțile, am măsurat, am tăiat și nu mi-a plăcut cum ieșea capul, am printat o imagine cu o scenă din carte și voiam să decupez capul și să-l lipesc pe bețișoare, dar nu era prea bună ideea, așa că am căutat prin cutiuțele mele de depozitare castane și nu am găsit, am găsit niște ghinde, o coajă de nucă și niște fructe uscate, puțin mai mari decât ghindele, culese din pădure toamna trecută...și am ales în final o ghindă din care să realizez capul micuțului Prinț.
Materiale necesare realizării recuzitei!

Din bețișoarele tăiate mai scurt pe care le vedeți în imaginea de mai sus aveam de gând să fac mâinile și picioarele, dar era prea rigid și în timp ce mă gândeam din ce aș putea să le fac să fie mai flexibile sună curierul și m-a salvat -din cutia coletului am tăiat fâșiuțe de carton pe care le-am dat în patru să fie proporționale cu corpul, pe care l-am realizat din 5(ori doi) bețișoare lipite unul de altul.
Când Micul prinț a prin contur, am intrat în pană de idei la realizarea părului, pentru că am vrut să-l fac din ață galbenă...dar nu aveam😂 așa că trebuia să găsesc urgent o soluție.
Ideea mi-a venit la serviciu când evidențiam un text cu markerul care avea culoarea galbenă și aveam și eu acasă, așa că primul lucru pe care l-am făcut când am ajuns acasă a fost părul recuzitei.😂
Am luat o bucată de hărtie și am început să o colorez, apoi am tăiat-o fâșii, folosind tehnica prin care am realizat și floarea din doza de bere, apoi am lipit-o de jur împrejurul ghindei, i-am pus și pălăria pentru că hârtia nu a stat cum am vrut eu. 
Micul Prinț din bețișoare pentru cafea!

Îmbrăcămintea am realizat-o din trei etichete verzi autoadezive, pe care am uitat să le fotografiez. Pantofii, nu știu dacă se observă bine în poză, sunt făcuți tot din betișoarele de lemn.
Dintr-o banda decorativă textilă de culoare argintie și cu sclipici am realizat fularul și cureaua...și în sfârșit am reușit să finalizez proiectul.
Micul Prinț!
Acum că am ajuns la finalul articolului am realizat că cineva lipsește din poze, deși a fost mereu aproape...ați ghicit! Este vorba de Mălina..., dar data viitoare nu voi mai uita!
Sper să vă placă rezultatul final al proiectului meu!
Să aveți un sfârșit de săptămână minunat!

14 comentarii:

  1. Chiar imi place! Si bine ca exista betisoarele astea, ca sunt atatea proiecte minunate in care le putem introduce!
    Micul print a patruns din nou intr-un alt basm!
    Felicitari pentru realizare! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place Prințul meu! Multumesc frumos. Pupici❤️

      Ștergere
  2. Cred ca Malina era atat de incantata de cum ti-a iesit recuzita, incat si ea a uitat sa se strecoare in fotografie :D.
    Imi place muuuuult cum se contureaza jocul acesta. Mult - mult. Fiecare dintre noi trece printr-un proces creativ foarte intens si interesant. Am observat ca avem multe idei si ajungem deobicei sa facem altceva decat ne imaginasem initial.
    Chiar eram curioasa ce recuzita vei face! Cartea in sine e absolut superba - ilustratiile sunt foarte frumoase, textul... personajele. Micul Print - e geniala ideea. E foarte verde (si la propriu si la figurat!!) si da - chiar nu cred ca a fost realizat din aceasta combinatie pana acum. Foarte bine ti-a iesit:D Minunat :*!!

    Imi plac si detaliile folosite si faptul ca are pana la urma mobilitate. Wow.
    Bravooo :*

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândisem să fac oaia, vulpea...dar Floarea era mai strâns legată de Prinț.
      Multumesc frumos. Pupici ❤️

      Ștergere
  3. Il iubesc pe Micul Print de-o viata 😍 asa ca imi place mult tema pe care ai ales-o 👍 Micul tai Print este foarte reusit si fotografia in natura este PERFECTA 🥰 Felicitari!
    O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A vrut să cunoască și planeta mea și a ieșit puțin în natura s-a cățărat în copaci...
      Mulțumesc!❤️ Un început de săptămână ușor să ai! Pupici

      Ștergere
  4. Abia asteptam sa il vad pe Micul Print, mi-a fost drag din prima clipa chiar daca nu l-am descoperit in copilarie. Imi place cum ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos!❤️ O zi bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Încă un personaj, reușit, în grădiniță ! Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragut e Micul Print! ❤ Ce inseamna sa fii creativ! Repede ai gasit solutii! 😊
    Haha! La "recuzita" si eu am uitat sa fotografiez mesagera. 😊
    Gradina ta devine scena unei povesti minunate! Sau scena mai multor povesti minunate - 'ca mai ai pe acolo niste minuni!
    Felicitari si spor in ce vrei sa faci! Pupici! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! Am fost prea concentrata sa termin recuzita și am uitat de Mălina! hihi
      Multumesc! Spori și inspiratie și tie în tot ce ti-ai propus! Pupici ❤️

      Ștergere
  8. L-am văuzt mai întai in scena finala( unde am remarcat-o si pe Mălina în postura de regizor). Mă bucur să citesc acum si aventura realizării lui. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere