Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

marți, 21 martie 2023

Organizator din cutii de conserve

 Am reușit să finalizez și tema cu numărul trei a transformărilor creative din luna martie, este o temă impusă și presupune realizarea unui proiect de craft în care să utilizăm minim două cutii metalice.

Organizator din două cutii de conservă!
(poză din arhiva personală)
Despre proiectul meu nu am prea multe să vă zic, am folosit materiale puține și a fost și ușor de realizat. Am avut un ghemuleț de ață tip bandă pe care l-am cumpărat de la un second-hand, sfoară cu mărgele de la două jaluzele vechi, doua cutii de conservă, pistolul de lipit cu silicon.
Poză din arhiva personală!
Din ață am croșetat un lanț simplu folosind o croșetă nr. 4, lanț pe care l-am lipit pe cutii cu ajutorul pistolului cu silicon. Am început mai întâi să lipesc sforile cu mărgele, erau mai scurte, și apoi am continutat cu lanțul croșetat.
Materiale folosite în proiectul de craft!
Poză din arhiva personală!
După ce am îmbrăcat cutiile de conservă în haine noi, le-am lipit una da alta cu silicon și m-am gândit să le pun și o fundiță dintr-o bandă argintie cu sclipici. Și acesta este marea transformare a cutiilor mele de conservă de roșii! Simplu și rapid!
Organizator din două cutii de conservă!
(poză din arhiva personală)
I-am găsit repede și o întrebuințare, am aranjat în organizator periile și pieptenele pentru păr!
O zi frumoasă tuturor!

9 comentarii:

  1. wow, asta da rezolvare! Minunat suport pentru perii, felicitari Mihaela!
    Frumos si lantisorul crosetat!
    O dupa-amiaza placuta cu multe alte idei practice! Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Carmen! O zi frumoasă să ai! Pupici❤️

      Ștergere
  2. Ce idee sa folosesti croseta pe un astfel de fir. O sa incerc si eu!
    Arata super! Imi place ca sunt decalate culorile!
    Foarte decorative! Felicitari!
    Seara frumoasa, Mihaela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am decalat pentru că mi s-a părut (înainte să mă apuc de lipit) că ar arata mai bine, nu-mi ajungeau materialele să fac doar dintr-o culoare și le-am combinat...decalate.
      Mulțumesc Suzana! O zi minunată să ai! Pupici ❤️

      Ștergere
  3. Foarte faina combinatia cromatica!! Jucausa si, in acelasi timp, delicata. Imi place ca ai schimbat locul margelutelor - la unul dintre suporturi. Arata foarte bine si sunt si foarte practice!
    Felicitari - sa te bucuri de ele :)!!

    pupic!

    ps: am si eu un pistol cu silicon. Sta in cutie.. cutia miroase ingrozitor :))) si nu a vrut niciunul dintre ai mei sa o scoata la aerisit si sa testeze.. cred ca i-l voi da surioarei mele... ea avea unul dar nu stiu daca il mai are. Macar sa il foloseasca... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux!
      Pistolul meu a venit într-un ambalaj de plastic transparent mai dur, nu a avut miros puternic din cate imi amintesc, il am de ceva timp.
      Este foarte ușor de utilizat!
      Pupici❤️

      Ștergere
  4. Foarte frumoasă transformare a cutiilor metalice. Și i-ai găsit si un rol foarte important în casa ta. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Simplu, rapid, frumos si util!
    Arata nemaipomenit! Esti ingenioasa!
    Weekend frumos iti doresc! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos și practic ! Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere