Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

marți, 4 aprilie 2023

Daisy - Margaretă - Floarea inocenței

 Margareta, spune legenda, că a fost o prințesă foarte frumoasă pe care Împăratul Florilor a transformat-o într-o floare. Celții considerau margaretele sufletele bebelușilor întoarse pe pământ pentru a-i mângâia pe părinții îndurerați, iar creștinii o numeau floarea inocenței.

Margaretă africană albă - sursă foto: net

Într-un weekend am fost la cumpărături prin Auchan și am găsit o păpușică la prețul de aproape 7 lei, pe care am cumpărat-o cu toate că nu este prea calitativă. Cu această păpușică, pe care am botezat-o Daisy (care înseamnă margaretă), voi participa la a 5-a provocare verde ”Salvăm păpuși” care presupune realizarea de ținute pentru păpușile noastre dragi inspirate de o floare.

Mesagera mea din șosetă nu avea un corp prea potrivit pentru o ținută de floare, așa că am folosit noua păpușică și i-am croșetat o ținută inspirată de margareta africană din imaginea de mai sus. La corset m-am inspirat de pe forumul PlayDolls, unde am găsit ținute SUPERBE, dar trebuie și timp pentru realizarea acestora.

Am folosit ață albă, nu mai știu ce a fost sau poate am luat-o din second hand(?!), am mai găsit un ghem întreg de fir metalic Camelia 415 Candy Pink rămas de la un vechi proiect, croșetă. În poză veți vedea mai multe fire, deoarece poza am făcut-o înainte să mă hotărăsc la firele folosite.

Materiale folosite pentru ținuta Margaretei.

Colaj realizat cu PhotoRetrica
Pentru că nu-i stă părul deloc și nici nu pot să-l pieptăn pentru că îi cade tot, am luat un clopoțel croșetat și l-am transformat într-o pălărie pentru Daisy, punându-i bandă decorativă argintie
Colaj realizat cu PhotoRetrica
Am testat și funcțiile mașinei mele de cusut noi și i-am mai făcut o rochie lui Daisy din ”ambalajul” mărturiilor de nuntă/botez, bandă de la o cutie de bijuterii, din care am făcut și rucsacul Ilincăi și o floricică de la o brățară care s-a rupt. Bucătile de mătase sunt rotunde și am tăiat în mijlocul lor un cerculeț cât să intre Daisy prin el.

Am folosit cusătură în zig-zag pentru cerculețul făcut în mijloc, apoi am folosit cusătura clasică să prind banda roz (de la cutia de bijuterii) și pentru a întări cusătura am folosit funcția înainte-înapoi, am lipit floricica (de la brățară) și gata rochia.
Sper să vă placă ținutele lui Daisy!
O seară frumoasă!❤️


12 comentarii:

  1. foarte frumoasa asociatia de idei! rochita Margareta ♥ Foarte foarte frumoasa aceasta combinatie de culori. Tinuta Dasy este foarte eleganta. Felicitari!
    Noapte buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! Imi plac foarte mult margaretele africane și am zis sa-i fac păpușii care să conțină combinația de culori a unei flori.
      Mulțumesc!
      O zi frumoasă să ai! Pupici.

      Ștergere
  2. Îmi plac rochițele, nu o fi Daisy calitativă dar e frumușică. Eu nu reușesc să cos ceva așa mic la mașină, am senzația că îmi cos degetele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am ținut cusătura dreaptă când am prins banda la mijloc pentru că e foarte mic si acolo am avut și eu acea senzație că îmi cos degetele.😅
      Pe când învățam să cos la mașină (foarte foarte demult) mi-am prins degetul mare, a fost groaznic.
      Mă bucur că îți plac rochițele pe care le-am făcut. Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Fix la cususl la masina a ceva atât de mic mă gandeam și eu. Cum ai reușit? Pe mine m-a chinuit mult masina cad am făcut prima costumație a mesagerei mele.
    Rohițele lui Daisy sunt superbe amandouă! Felicitări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu grijă! hihi În trecut mi-am cusut degetul și a fost groaznic...mi-a trecut acul prin deget.
      Mă bucur că îți plac! Mulțumesc!

      Ștergere
  4. In primul rand, sa stii ca eu sunt fana clone :))). Am cateva papusele din copilarie - ale surioarei mele si chiar am savat cateva clone pentru ca, desi unele aspecte cam lasa de dorit, calitativ, papuselele acestea au un mare potential (creativ vorbind).
    Daisy este tare dragalasa. Cred ca si costumatia pe care ai creat-o tu are un mare merit. Imi place enorm floricelele alese (seamana cu Anemonele, cel putin eu asa le stiam, dar cand am cautat pe prietenul google mi-au aparut si alte flori la acea denumire.. haha). Si repet, imi place costumatia pe care ai creat-o. Am vrut sa crosetez si eu ceva si spuneam si in articol, am reusit sa rup efectiv firul (nu mi s-a mai intamplat). Probabil ca nu a fost sa fie :))).

    Suntem tari.. tu ai facut palariuta din clopotel... eu... din suport pentru oua :)))))))))) (asta era ce purta cu mandrie Rukkusu, dar provizoriu).

    Iti dai seama ca la partea cu masina esti in intreaga mea admiratie. Masinuta mea e inca la aerisit si sper sa o pot folosit totusi cat mai curand. Am mai avut una mare pe crae din lipsa de spatiu i-am dat-o surioarei mele. Dar nu am reusit nici la aceea decat sa trag niste cusaturi simple :)))))).

    Sa ai mult spor si s ate bucuri de ea.
    Felicitari :*!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumpărat ieri niște păpuși frumoase din second, o să postez , sper curând, acum sunt într-o mare criză de timp....
      Începusem să croșetez cu alt fir, dar nu prea a mers...de aceea am căutat prin toate cutiile mele de depozitare si am avut noroc cu ghemulețul de fir metalic, deoarece se lucreaza perfect la miniaturi.
      :))) suntem creative...găsim soluții! Clopoțelul nu știu cum a scăpat și nu l-am împachetat cu ornamentele de Crăciun, așa că i-am găsit utilitate până vine Crăciunul.:))))
      Îmi place foarte mult să cos cu mașina, dar nu și manual :)))....pe vremea mea (cum suna asta:)))) aveam la scoala o ora de atelier(parcă așa se numea) și învatam să crosetam, să impletim, să coasem si la masina si manual și ne învăța să gătim - rețete rapide și ușoare....
      Mulțumesc! Spor și ție! Pupici

      Ștergere
    2. Ce dragut!!! :D
      Eu la lucru manual (cred ca i se spunea si Atelier, la un moment dat) nu am apucat decat pana in clasa a 7a, cand ne-a bagat informatica - ceea ce nu era neaparat rau, dar mai bine pastrau lucrul manual si nu ne bagau cultura civica (o prostie inutila, mai multe invatam acasa si la ora de dirigentie, chiestia aia a fost pierdere de timp).
      Am tricotat putin, crosetat snur, facut prajiturele odata si cusut feston un sort. (pisicuta).
      Dar de facut la masina nu :(((( Probabil ca urma croitoria intr-a saptea.. insa.. ghinion. Scoaterea lucrului manual din programa a fost una dintre cele mai proaste decizii - eu de bine de rau am invatat, dar sunt multi care nu si practic uite asa, din oameni care stiau sa faca de toate, am ajuns un popor cam neajutorat, dar doar de asta sunt magazinele nu? haha)

      Pupici

      Ștergere
    3. Și nouă ne-au băgat informatica...dar imi amintesc că era ultimul trimestru dintr-un an terminal, cred că eram clasa a 8-a.
      Aveam calculatoarele acelea mari cu floppy disck....cu dischetele acelea mari, apoi au apărut alea mai mici (dar tot mari comparativ cu cardul😂 care a apărut mai târziu).
      Cand pregateam vreun preparat fiecare elev aducea cate un ingredient...era foarte frumos.
      Am făcut și la mașină la atelier și cand mergeam la bunici exersam pe mașina Ileana a bunicii, care o mai am si acum (funcționează chiar doar ca i s-a cam slabit cureaua si e cam greu de gasit piese originale pentru ea).
      Cultura civică nu-mi amintesc să fi făcut!
      Pupici

      Ștergere
    4. La mine a saptea a fost in 93. Stiu sigur ca am avut doi ani de info - unul cu un tip cu mesa, cu mine era de treaba ca imi vedeam de ale mele si eu nu am gasit motive de ras niciodata din cauza infatisarii cuiva. Dar cu altii nu se avea tocmai bine.
      Intr-a opta (94-95) am avut o profesoara....Si ea era super de treaba. HC90 erau calculatoarele pe care am lucrat. Stiam sa fac programare si pe la lucrari faceam o gramada de coduri ca sa dau si la colegi :))).
      Am facut intr-a sasea bombonele cu visine din visinata (grupa mea) si cealalta grupa o salata de fructe cam lesinata - adica plutea in lichid.
      Ce fain ca ai cusut la masina. Si bunica mea avea o Ileana. Sper sa o pot aduce aici, sau ... ce bine ar fi sa putem renova sa ma muta acolo :))) Visez si eu :D
      Nu au pierdut nimic -era o carticica mca cu limbaj de lemn si tot felul de prostii inutile. Eu sunt mai practica - in 2-3 ore de diriginetie puteam invata despre drepturile omului, cum sa ne purtam in societate si tot asa.
      Ah si am facut si religie un doi profesori super faini - Insa stii cum este? Depinde f mult de dascal.
      Pup
      Pupici

      Ștergere
  5. Imi place tinuta crosetata - de vara, cum s-ar zice - dar si mai mult imi place a doua! 😊 Daisy arata minunat! Felicitari pentru realizare!
    La masina de cusut ma descurc, la cusut cu mana si crosetat... uau! mai ales la crosetat. 😄 Un alt motiv pentru care admir nespus toate obiectele crosetate.
    Zile pline de Lumina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere