Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 16 aprilie 2023

Salvăm Păpuși: Coș Pascal !

 Coșul pascal face parte din proiectul Salvăm Păpuși și este a șaptea provocare verde. Nu aveam nici cea mai mică idee de ceea ce voi face, având în vedre că am o lună foarte aglomerată și timpul nu este deloc de partea mea.

Astăzi, deși a bătut un vânt urât, Uzzi a ținut cu tot dinadinsul să ieșim la plimbare și bine am făcut că am găsit materiale pentru această temă. Mergând spre câmp, locul nostru de recreere, pe marginea drumului am găsit, aruncat, un coșulet cu mânerul rupt, am mai folosit o floricică croșetată (de fapt a fost un test), banda de la o cutie de bijuterii (nu am mai căutat altceva, ea a fost la îndemână) și carton franjurat dintr-un colet.

Nu am apucat să fac prea multe poze, am fost pe repede înainte, încălzisem pistolul cu silicon pentru a lipi ochișorii găinușei mele husă pentru ou și coada (pentru că ieri nu am mai avut când s-o cos), pe care am croșetat-o ieri cât a stat drobul la cuptor....și dacă tot l-am încălzit am restaurat repede și coșulețul.

Am lipit coada și ochișorii găinușei mele și m-am apucat să lipesc mânerul coșulețului...care era foarte deteriorat și a trebuit să-l îmbrac cu bandă roz de la o cutie de bijuterii...când am terminat de lipit mi-am dat seama că lipisem banda cu scrisul la vedere....dar arată bine oricum. Apoi am lipit floricica, cred că e prima floricica pe care am croșetat-o, a fost un test pe un rest de ață. Am pus cartonul franjurat din colet și trei ouă decorative și rezultatul îl vedeți mai jos:

Pentru că tot suntem la capitolul RECICLARE vreau să vă arăt un proiect mai vechi, realizat din carton și ambalajul pachetelor de tigări din interior, pe care l-am ornat cu dantela de la o fostă rochie de mireasă și din resturi de ață am făcut doi ciucurași.Ouăle au vrut să-l încerce și pe el, așa că și-au luat cuibul și au început sedința foto. Am pus doar două ouă pentru echilibru, intrau toate trei mai forțat, dar pe al treilea l-am pus sub găinușă.😅

Să aveți un Paște Luminat plin de zâmbete și momente deosebite alături de cei dragi!

Notă: Pozele sunt din arhiva personală editate cu PhotoRetrica.

10 comentarii:

  1. Esti foarte talentata in a recicla materiale.
    Tare dulcica gainusa crosetata! Si cosuletul chiar s-a potrivit pentru tema. Nu am incercat programul tau, insa faci montaje frumoase in el. Zile frumoase de sarbatoare sa ai! Sanatate si bucurii! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Mă bucur că îți place găinușa și coșulețul meu!
      Este online si este gratuit...nu impune limite ca alte programe online...a durat ceva pana am depistat cum funcționează, încă fac descoperiri la fiecare utilizare.
      Sărbători liniștite, sănătate și împliniri să ai Suzana!

      P.S.: Am vrut demult să îți zic...de cate ori iti vizitez blogul sau iti citesc comentariile în minte am melodia asta: https://youtu.be/TN6-oHPI968
      care imi place foarte mult.
      Pupici

      Ștergere
    2. Nu am vazut video-ul asta! Multumesc mult, Mihaela! Pupici!
      😘❤️

      Ștergere
  2. Geniala husa pentru ou - imi aminteste de o husa realizata in acelasi gen cu un canishe alb. era pentru sticla si o avea bunica mea Ligia in bucatarie.. ma fascina realmente. E un model mai vechi? Pentru ca asa imi pare dupa cum arata, asa asa ceva retro,vintage in ea husa si imi place mult.
    Ti-a iesit si minunat! Ah... uite vezi? nu e corect? Eu am nevoie de ac si ata in proiectele mele ... nu pot folosi pistolul de lipit..:))).
    Cosuletul salvat si transformat e un dragalas - si ce idee faina sa pui materialul acela de carton franjurat inauntru!!!Acum stau si ma intreb daca nu cumva mai am si eu si e undeva la indemana. Incerc sa ma ocup de cosuletul pe care vreau sa il reciclez eu si am nevoie de ceva sa il fixeze :)))).
    Proiectul mai vechi e super interesant - ai putea sa il folosesti si pe post de balansoar pentru papusi (pui pe ambele parti ca o bancuta si gata :)))).
    Ouale sunt minunat decorate!!

    Ah, a fost o bucurie sa privesc pozele si sa citesc despre cum ai transformat ceva ce parea ... nimic in ceva atat de dragut si folositor.
    pup cu drag!
    Paste Fericit, in continuare :)


    ps: si vezi, ce noroc cu Uzzi? Cum ai gasit ce aveai nevoie cand v-ati plimbat? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am meșterit la coșuleț de când m-am întors de la plimbare...era murdar, plouase peste el....l-am spălat și l-am uscat cu feonul....când m-am apucat de articol era 23:30, nu eram sigură că finalizez până la 00:00.De aceea nu am făcut poze amănunțite, dar este împletit alb(mai mult crem) cu maro.
      Găinușa nu a ieșit foarte foarte bine...nu am avut croșeta potrivită (am luat și eu care a fost prin apropiere:)))) și ața ...vai ce dificilă...era când foarte subtire cand groasa...nu știu de unde am avut restul acela de ață...dar scărțâia când lucram cu ea:))) mi se sterpezeau dinții :)))....și am lăsat coada necusută...
      Dacă tot încălzisem pistolul am zis sa lipesc si coada...să nu am surprize ca la crosetat :)))...si oricum ieri a fost sarbatoare nu puteam să o cos, așa că am lipit-o.
      Nu mai știu exact ce voia să fie vechiul proiect dar oricum imi este foarte util pe birou, pun in ele agrafe, carti de vizita etc...
      Balansoar doar pentru Ilinca este potrivit ca e mai micuta...hihi
      Pupici

      Ștergere
  3. Gainusa e taaare dragalasa! Doar ca nu-mi pare ca ma priveste "dintr-o parte" 😊 Foarte reusita! ❤
    Eu chiar n-am idei pentru tema cosulet/cuib... Am pe Miki, catelusa, dar ... nu am descoperit nicio o idee in plimbarile noastre; m-am uitat si dupa ramurele (cazute, sa nu ma apuc sa rup) dar cred ca au trecut si-au curatat zonele verzi din zona ca prea nu sunt ramurele.
    M-am luat cu vorba despre mine, in loc sa zic de cosulet! 😊 L-ai reconditionat frumos - i-ai dat o viata noua, altfel spus.
    Proiectul "cutiuta" are un aer vintage - care, ca tot veni vorba, imi place tare mult. Imi place sa folosesc hartia din interiorul unor pachete de tigari - se "lucreaza" destul de fain.
    Felicitari! 💐
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Găinușa a fost o pauză de respiro intre drob și tortul diplomat....am crosetat-o pe fugă , mă bucur că îți place.
      Da, într-adevăr hârtia aceea din interiorul pachetelor de țigări se lucrează foarte frumos, am făcut un coșuleț împletit din acea hârtie....
      Mulțumesc. Pupici

      Ștergere
  4. Are Suzana dreptate, ești foarte talentată la reciclat. Și din măinile tale ies niște obiecte superbe. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sunteți voi prea drăguțe!
      O seară frumoasă să ai!

      Ștergere