Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 14 mai 2023

Avion cu motor - Reflexii în oglindă!

 

Avion cu motor,
Ia-mă și pe mine în zbor
Să mă fac aviator!

Avion cu motor,
Ia-mă și pe mine în zbor
Nu te iau, că ești mic, 
Și te cheamă Polonic!

Poză face parte din arhiva personală, versurile sunt din popor, le cântam când eram mici atunci când zăream câte un avion pe cer!

Înscriu postarea în tabelul găzduit de Carmen la rubrica Reflexii în oglindă :

Recomandarea sună așa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi și cea retrovizoare).

8 comentarii:

  1. Frumoasă reflexie 👍
    Da, așa este...de câte ori nu am cântat și eu așa ...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încă mai cânt, in gând..hihi. Am aeroportul la 9km de mine. Pupici

      Ștergere
  2. wow, o reflexie de doua ori speciala! Coada avionului si sorele, si lucuiul marii dedesupt! Foarte frumos! Spre ce tari va indreptati?!
    O duminica placuta, draga Mihaela 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este aripa dreaptă a avionului! Este o poză făcută in decembrie anul trecut, când am mers în Israel! Ne apropiam de destinație!
      O zi frumoasă să ai! Pupici

      Ștergere
  3. Eu stiam versiunea de o strofa a centecelului. Hihii :D
    Imi plac imaginile facute din avion. Mi se par deosebite. Si reflexiile surprinse sunt foarte spectaculoase :P
    Ma bucur ca m-am plimbat putin alaturi de tine (apropo, nu am fost niciodata cu avionul :D).
    puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și la mine a fost prima dată, până atunci,, am anulat un zbor si am ales alternative...dar cand am mers în Israel, nu am avut încotro!
      Depinde de zone, cred că are mai multe versiuni cantecelul.
      Zi frumoasă să ai! Pupici

      Ștergere
  4. Chiar deosebită imagine.
    Eu stau în apropiere de un aerodrom și mereu sunt pe cer avioane mici de agrement. De fiecare data cânt măcar în gand, dacă nu cu voce tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am în apropiere aeroportul! La fel cânt și eu în gând! Hihi

      Ștergere