Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 7 mai 2023

Cățeluș marionetă din tuburi de carton!

 Provocarea verde numărul zece din proiectul Salvăm păpuși: Marioneta, presupune să realizăm, din materiale reciclate, de la zero sau nu, o marionetă! Eu am ales să fac un cățeluș (dacă nu vi se pare că arată ca un cățel, atunci e ce animal vi se pare vouă că e 😂), sursa mea de inspirație este videoclipul de mai jos:


Am luat două tuburi de carton de la hârtia igienică și pentru că nu am vrut să fac identic cățelușul ca în video, am improvizat. Pe lângă cele două tuburi (unul pentru cap și unul pentru corp) am folosit și o copertă din carton de la un album foto, ață, un pai, silicon pentru lipit la cald, foarfecă și acuarele.
Dintr-un sfert (aproximativ) de tub de carton am realizat capul, am tăiat doar un sfert și nu pe jumătate deoarece i-am făcut botic cățelului. Din partea rămasă am confecționat urechile.
Materialele folosite!
Din coperta de carton am făcut piciorușele, codița și botul....iar din resturile de carton rămase am astupat tuburile la capete, pentru că nu mi-a plăcut cum se vede ața înnodată. Am găsit 3 plastice rotunde rămase de la mobilă, din acelea micuțe cu care se acoperă șuruburile...și le-am folosit ca ochi și nas pentru cățel.
Apoi am scos acuarelele...și a început dezastrul.😂
Înainte și după ce l-am pictat!
Pictorița care zace în mine are mâinile frânte și de aceea am pictat în așa hal cățelul, că după ce am terminat de pictat regretam că nu l-am lăsat nepictat 😂, dar nici să fac alt cățel nu aveam chef .
Acum am constatat  că am sărit pasul când am pus marioneta pe ață, am străpuns cartonul cu vârful unui cater și am introdus ața pe care am lipit-o de un pai. Capul cățelului este mobil.
Rezultatul final!
Și marioneta mea este gata! Mălina a fost prezentă pe tot parcursul realizării acestui proiect și a făcut fotografii cu marioneta pictată și nepictată. A renunțat în sfârșit la căciulă, deoarece a fost foarte cald după zilele ploioase. Sper să vă placă de marioneta mea cățel!
Tot din tuburi de carton de la hârtia igienică am făcut în trecut, în 2015, un mini-jurnal tot pentru o provocare verde: Art Journal-Toamna:

 
Vă doresc o zi cât mai frumoasă!

13 comentarii:

  1. Îmi place cățelul tău, îmi amintește de o carte din copilărie, Fridolin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu cartea, dar am gasit-o pe Scribd, o voi citi si eu.
      Mă bucur că marioneta mea ți-a amintit de copilărie!

      Ștergere
  2. E dragalas! Imediat ce l-am vazut m-am gandit la un Teckel! Imi place si cum ai facut fotografiile in gradina.
    Partea cu acuarelele si inceperea dezastrului m-a amuzat! 😊
    Ingenios jurnalul.
    Felicitari si spor la toate!
    Pupici! ❤ Duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Diana!
      Jurnalul il am și acum, intre paginile lui, păstrez diferite bilețele.
      Și pe mine m-a amuzat cât de dezastos am pictat, parcă imi facuse ceva, săracul cățeluș și m-am razbunat pe el.😂
      Fiica mea când era la grădiniță și nu avea chef de colorat, mâzgălea foaia și spunea că are degetele frante - nu știu de unde le scotea! Dar se pare că și eu le am, pardon pictorița din mine!😂
      Mulțumesc și tu să ai spor! Pupici

      Ștergere
  3. Ce dragut! Nici prin cap nu mi-ar fi trecut o marioneta facuta din astfel de materiale. M-ar tenta si pe mine o incercare. Nu ma surprinde ca Malina a fost atat de prezenta la actiuni. Asa stiu ea ca e rost de joaca!
    Felicitari! Pupici si zile inspirate! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Zi frumoasă să ai și inspirație multă, Suzana! Pupici

      Ștergere
  4. Ce dragut este!!! Ti-a iesit minunat. Mie imi aduce aminte de Patrocle :))) Ai avut o idee geniala. Arata foarte bine catelusul si este super haios si dupa ce l-ai pictat!!
    Cred ca Malina este foarte foarte bucuroasa :D Mai ales ca ati lucrat in echipa:D.
    Imi place mult cum i-ai facut nasul si ochisorii.:D
    Puuup cu drag!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! Mulțumesc!
      Am economisit ochișori cu acele plastice!
      O zi frumoasă, Rux! Pupici

      Ștergere
  5. Esti grozava!!!! 🦮 Superb catelusul tau marioneta! Foarte reusit. Este un Teckel 🥰
    Felicitari pentru reusita!
    Pupici. O duminica seara placuta 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa pare că ar fi, un Teckel, hihi!
      Îți mulțumesc frumos, Carmen!
      Zi frumoasă să ai! Pupici 🤗

      Ștergere
  6. Ooo, este bine că în grădiniță a apărut și o marionetă-cățel 👍cu care să se joace Mălina!
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere