Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 14 mai 2023

Clasor timbre handmade!

 Cu ocazia provocării verzi numărul unsprezece, din proiectul Salvăm păpuși : Timbre, m-am hotărât să confecționez un clasor pentru timbrele strânse în timp, pe care le păstram într-un plic.

Materialele necesare pentru acest proiect sunt: 

- o bucată de carton pentru confecționarea copertei;

- câteva folii transparente de protecție coli, pentru confecționarea filelor clasorului;

- imagini diverse din reviste, din care am confecționat timbre pentru decorarea coperții;

- ambalaje și hârtie de împachetat cadouri și timbre dubluri, folosite tot pentru a decora coperta;

- foarfecă normală și foarfecă decorativă;

- lipici și scoci.

Câteva din materialele folosite!

Primul pas a fost să realizez coperta, a durat cam două zile până s-a uscat bine lipiciul. Am luat un carton și am dat forma unei coperți de dimensiunea unei coli A5 (jumătatea colii A4), apoi am lipit un ambalaj roz pe carton dintr-un colet primit cu oje, iar din unul negru primit in același colet am lipit în interiorul coperții.

Până s-a mai uscat puțin lipiciul am confecționat timbrele cu care am decorat exteriorul coperții: am decupat diverse imagini (flori, modele, nori, cer, etc) dintr-un catalog cu produse cosmetice, iar cu ajutorul foarfecii decorative le-am dat forma timbrelor decupând marginile.

Cum am confectionat timbrele!
Tot cu ajutorul foarfecii decorative am  tăiat marginile hârtiei de împachetat, pe care am lipit-o în centrul coperții. Apoi m-am apucat de decorat, adică de lipit. Le-am lipit cum mi-a venit, nu am avut un plan! Și coperta arată așa (poza nu e prea reușit și acum am observat că nu am prins totul în fotografie!):
Coperta - rezultat final!

A doua zi când lipiciul s-a uscat complet, am lipit in interior foliile transparente de protecție, de data aceasta am folosit pistolul cu silicon! Am aranjat timbrele în clasor și pentru că aveam foarte muuult loc, am pus și bancnotele mele vechi, pe cale le păstram tot într-un plic. Am împărțit clasorul jumătate bancnote, jumătate timbre! Am decorat și coperta din spate, dar nu cu timbre ci cu bani, să știu în ce parte sunt banii și în ce parte sunt timbrele!
Coperta a doua!
Am pus o bucată de hărtie de împachetat cadouri decupată cu foarfeca decorativă, deoarece mi s-a părut că penele acestei păsări seamănă cu niște bănuți!
Dacă vreți vă las mai jos fotografii cu timbrele mele pentru a le admira:



Fotografiile sunt din arhiva personală, iar colajul este realizat cu PhotoRetrica! Sper să vă placă timbrele mele confecționate din imagini din revistă și clasorul, bineînțeles!
Pe curând!

Later Edit: Înscriu postarea la transformările creative din luna mai, tema Fii creativ!

11 comentarii:

  1. indemanatica mai esti! Uite ce clasor frumos ai realizat!
    Avem si noi - eu si Helmut, colectiile de timbre din copilarie. Pe undeva într-un raft in hobby-room. Parca mi s-a facut dor de lele, acum ca vad la tine ce frumos le-ai aranjat!
    Superba coerta! Felicitari!
    O seara placuta draga Mihaela! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am dorit mereu un clasor cu timbre, dar nu am avut niciodată! Așa că mi-am confecționat unul .
      Mulțumesc frumos, Carmen!
      Zi frumoasă să ai! Pupici

      Ștergere
  2. Ce draguta ideea de a face un clasor. Si de a confectiona timbrele in felul acesta! Felicitari.
    Pupici si o saptamana plina de inspiratii!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana! O săptămână plină de realizări să ai! Pupici

      Ștergere
  3. Ce taaaare! M-am bucurat sa descopar timbrele handmade - un alt subiect pe care chiar imi doream sa il vad la aceasta tema. Sunt foarte reusite :).
    Imi place clasorul si m-am bucurat sa descopar o parte dinc olectia ta!! Mi se pare super tare ca ai si o parte dedicata bancnotelor!! :D
    Sunt foarte faine timbrele!!
    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și eu mă bucur că ți-au plăcut timbrele și clasorul! Pupici

      Ștergere
  4. Inventivă ca de obicei. Un clasor minunat, realizat cu decupaje din reviste, pe care îl poți înscrie și la Transformări creative. Frumoase timbre ai in colecție. Îmi place cel cu Crăciunul 2007, dar nu e singurul. Mi-au atras atenția și cele cu flori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela!
      Am înscris postarea la transformări creative!
      Zi frumoasă să ai!

      Ștergere
    2. Mă bucur. Încă o dată felicitări pentru realizare și pentru tema asta, dar si pentru celelalte (am vazut ca ai terminat)

      Ștergere
  5. Si mie imi place cum ai decorat clasorul - si cum l-ai confectionat! Vazand timbrele tale mi-am amintit de colectia pe care o mai am si, cum zice Carmen: parca mi s-a facut dor de timbre. :-) De fapt, nu de timbre, neaparat, cat de perioada aceea din adolescenta cand, la bloc, faceam schimb de timbre si ne "certam" despre care colectie e mai valoroasa! :-) Valoroasa! :-))) Majoritatea dintre noi, cei care colectionam timbre (eram destui) aveam timbre cumparate in plic, de la chioscurile de ziare. Acea vreme mi-a amintit colectia ta de timbre - ceea ce in ochii mei o face super-faina!
    Zile senine iti doresc!
    Felicitari pentru toate temele terminate pana acum! Am inteles ca la Trasnformari creative ai bifat tot! :-)
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai muncit ceva timp ! Rezultatul este interesant - felicitări 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere