Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

marți, 23 mai 2023

Colecționez bancnote!

 Printre altele colecționez și bancnote, iar astăzi vă voi arăta doar bancnotele românești pe care le-am strâns de-a lungul timpului! Am avut și o colecție impresionantă de monede, foarte vechi, de argint și nu numai, pe care cineva și-a însușit-o fără acordul meu.

Coperta albumului - exterior/interior!










Fotografiile sunt din arhiva personală, video-ul l-am realizat cu Canva, iar colajele cu PhotoRetrica!

Sper să vă placă bancnotele mele românești colecționate până în acest moment! Pe curând

10 comentarii:

  1. O pasiune interesanta! am adunat si eu câte ceva, însa nu le am asa frumos ordonate! Banutii de argint îi am intrr-o cutie metalica si bancnotele în plic... Nu le poate admira nimeni, doar eu stiu ca sunt "acolo" ☺☺☺
    Am postat si eu cândva pe blog colectia mea de monede.
    Eu am plecat din tara când Leul era înca leu normal ☺☺☺ apoi s-au facut milioane si imediat dupa iar lei... nu am inteles niciodata cand mi s-au spus preturile - in concediu în România fiind! Mama si acum mai vorbeste în milioane!
    O saptamâna placuta, draga Mihaela ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am și bancnote străine (valuta😅)...
      Când s-a trecut la milioane mi-a fost greu să mă obișnuiesc și când mă obișnuisem s-a schimbat iar la leu. Rar mai folosesc milioane, poate atunci când cineva nu înțelege.
      O zi frumoasă de Vineri să ai, dragă Carmen! Pupici

      Ștergere
  2. Foarte faina colectia ta! Mie imi placeau bancnotele vechi (dinainte de 89:D). Acestea noi, plasticoase...ma fac sa ma gandesc ca singura lor calitate e ca ar putea fi spalate :)))))))))). La propriu. Oricum.. atata timp cat nu sunt noi, bancontele miros atata de tare a parfum si detergent... inca doar in poza sa le vad (dar am si eu cateva noi noute de colectie.. hahaha).
    Ah.. apropo .. cand eram mica, la bunici era un borcan cu monede de 5 bani - cred ca era colectia lui Tati si era preferata mea... haha)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Eu de câțiva ani folosesc cât mai rar banii, platesc orice cumpăr cu cardul!
      Pupici

      Ștergere
  3. Am ratat asa ceva. Bravo ca ai realizat o astfel de colectie. Cred ca mai am cateva monede pe undeva. Le-ai pus ca la clasor sau ca pe fotografii?
    Pupici si seara frumoasa!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am pus ca pe fotografii, am folosit partea de jos a foliei de protecție. La timbre am folosit partea de sus, iar hârtia de la timbre am făcut-o mai fixă să stea in protecție
      Mulțumesc! Pupici
      O zi cât mai frumoasă să ai!

      Ștergere
  4. Such a cool collection of old bank notes!

    Happy Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc. Așa este, cu 25 lei cumparai multe! Acum nu cumperi mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Timpul trece atât de repede, banii se schimbă atât de des...
    Frumoasă și interesantă colecție ai !
    Eu am o colecție de monede din mai multe țări !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere