Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 3 septembrie 2023

Festivalul Baloanelor cu aer cald...

 Festivalul Baloanelor cu aer cald este un eveniment ce își propune să promoveze zborul cu balonul cu aer cald și, totodată, regiunea Olteniei ca  destinație turistică.

Sursă foto: Aventura Baloanelor

Anul acesta festivalul este la a doua ediție și se desfășoară pe parcursul a 3 zile (1-3 septembrie) pe malul lacului Geormane, din comuna Bratovoiești - Dolj.

Cei mai curajoși s-au înscris să zboare cu balonul, dar și cei rămași la sol nu s-au plictisit, deoare puteau admira ”spectacolul” oferit de baloane sau să participe la diferite activități. 

Pe malul lacului a fost amplasată o scenă unde se țineau spectacole de muzică.

poză din arhiva personală

Eu împreună cu o prietenă de-ale mele am preferat să admirăm baloanele de la sol, nu ne-am numărat printre cei curajoși, poate până la ediția următoare prindem curaj. Până s-au pregătit baloanele de zbor, am mers pe la tarabe ne-am cumpărat mici suveniruri, ne-am luat ceva de mâncare și băut, și-am ascultat câteva melodii cântate de Generația folk.
Apoi, atenția noastră a fost acaparată de baloanele care au început să coloreze cerul: 







Organizarea acestui eveniment putea fi mult mai bună, dar poate la anul se va îmbunătăți. Ar fi fost bune niște coșuri de gunoi amplasate printre tarabe, malul lacului ar fi aratat mai bine dacă era curățat! 

Per total a fost un eveniment frumos, nu vezi zilnic baloane cu aer cald colorând cerul! Mai multe fotografii și filmări din timpul evenimentului găsiți pe pagina organizatorului Aventura Baloanelor.

O duminică frumoasă să ai!

9 comentarii:

  1. Foarte inetresant evenimentul . Ești norocoasă să te afli în apropiere.
    Am văzut o singură dată balon cu aer cald la un eveniment aviatic de lângă noi, dar nu s-a ridicat de la sol deloc.
    Duminică plăcută în continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost la câțiva kilometri de mine (20), interesant si frumos. Fiecare balon reprezintă țara participantă la festival, cel al României este balon cu pătrățele din ultima poza, asemănător cu al nostru a fost și cel din Bulgaria. Un început de săptămână ușor să ai!

      Ștergere
  2. eu as fi urcat într-un balon sa admir peisajul de la înaltimea pasarilor, dar... costa 260 Euro si mereu pe lista mea de prioritati a fost altceva...Dar, îmi doresc ! Daca pentru tine a fost gratis, atunci e pacat sa ratezi ocazia! Iti doresc distracie cat mai placuta!
    Un start bun in noua saptamâna! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost gratis, în jur de 160 euro - 800 lei. Mi-ar plăcea să admir peisajul dintr-un balon,dar totuși mi-e teamă, abia am reușit să mi-o inving pe cea de avion :)))). Poate la anul reușesc să zbor și cu balonul. Un început de săptămână ușor să ai! Pupici

      Ștergere
  3. Uaauu, ce frumos. Pentru anul viitor, îl trec în agenda, să putem participa la el. Nu sa urc in balon, dar să le admir.
    Îți mulțumesc.🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne întâlnim la festivalul anul viitor!🤭
      Cu drag. Zi frumoasă să ai. Pupici

      Ștergere
  4. Ce interesant!! au facut si la noi :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au fost multe evenimente interesante in zona Olteniei. A fost și "Film in sat", insa nu am reușit să ajung . Vor mai fi evenimente interesante,daca ajung voi scrie cate ceva despre fiecare. Pupici

      Ștergere
  5. E un spectacol care merita vazut, si un zbor care merita... zburat. 😊
    E adorabila larma care se aude in filmulet! Se transmite bucuria, veselia celor prezenti! Sigur ca-mi plac si baloanele! 😊
    Toate cele bune! ❤ Pupici!

    RăspundețiȘtergere