Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 12 martie 2023

Pictură cu diamante - Cățeluși drăguți

 Duminica este ziua mea de relaxare, așa că astăzi am terminat tabloul meu 20x30 cu cățeluși -pictură cu diamante. Este prima dată când încerc această metodă de ”pictură” și am avut câteva ispite, să le zic așa, despre care vă voi povesti mai târziu.Îmi place fooorte mult pictura, deși nu mă pricep deloc, singura pictură potrivită pentru mine este această pictură cu diamante.

Am cumpărat de pe SHEIN două tablouri, pentru mine unul 20x30 cu 3 cățeluși drăguți și unul 20x20 cu două pisicuțe pentru fiica mea (am făcut comanda pe 18 februarie și pe 6 martie curierul mi-a adus comanda la ușă).

Aici vedeți rezultatul final! Din greșeală am șters poza cu tablourile ”nepictate”!
Îmi place să colecționez diverse cum ar fi: monede și bancnote, timbre, cărți, cd/dvd cu muzică și filme, plante presate (ierbar), cărți poștale...cum spuneam la început, duminica este ziua mea de relaxare, așa că am luat albumul muzical (CD) al lui Ioan Gyuri Pascu ”Prinde o stea” (îl am de foarte mult timp și se menține în continuare bine) și l-am pus la dvd-player și m-am apucat de ”pictat” pe ritmul muzicii.

Fiica mea și-a făcut tabloul chiar de pe 6 martie de când a sosit, eu mă luptam pe atunci cu puzzle-ul meu Marlene Dietrich - The Devill is a woman.Era bucătăria plină de ”diamante” pe jos, pe masă...pentru că acolo și-a instalat atelierul de pictură, iar rezultatul final îl puteți vedea în poza de mai jos.
Tablou 20x20 Pisicuțe drăguțe!

Tablourile au lipici pe suprafața lor pentru a se lipi ”diamantele”, iar suprafața este protejată cu o folie transparentă, cum sunt cele de la ecranele telefoanelor noi. Pe marginea tabloului este tabelul culorilor - culoarea are o literă care corespunde unui număr, iar pe ultima coloană găsim și căte diamante conține fiecare culoare.În set am primit o tăviță în care se pun diamantele, un ”pix” cu ajutorul căruia se iau diamantele din tăviță, dar nu înainte de a înfige în vărful lui din bucățica aceea portocalie de lipici sau silicon.


Cum am specificat la început am avut și câteva dificultăți, deși pare foarte simplu și ușor de făcut, un moment de neatenție poate transforma momentul de relaxare într-unul foarte urât.Nu am realizat că lipiciul de pe suprafața tabloului depășea imaginea colorată și era aproape de margini....așa că mi s-a lipit de mâneca bluzei și când am ridicat mâna mi-a zburat tăvița cu diamante. Problema nu era că am pierdut diamantele, că sunt mai multe decât necesarul, problema era că unele s-au lipit de suprafața tabloului și abia le-am dezlipit...se pare că e un lipici foarte bun.
Tabloul finalizat cu cei trei cățeluși drăgălași!
La un moment dat mi-au obosit ochii și am încurcat literele de pe tablou, așa că am lipit căteva culori de diamante în locuri nepotrivite și nu am mai putut să le dezlipesc și le-am lăsat așa, dar nu se observă această greșeală.A treia ispită a fost Uzzi, care este curios din fire, a venit să vadă și să analizeze el dacă pictez bine și mi-a lăsat ”cadou” două-trei firicele de păr lipite pe frumușelul meu tablou, pe care nu am putut să le îndepărtez în totalitate.
Cu excepția acestor mici probleme neprevăzute chiar a fost o activitate relaxantă, iar rezultatul mi-a plăcut. Până cumpăr o ramă potrivită pentru acest tablou 20x30, l-am înrămat într-o ramă mai mare.
Acesta este tabloul meu pictat cu diamante și-mi place tare mult!
Vă doresc o seară minunată!
 

14 comentarii:

  1. SheIn e un fel de Aliexpress? Si nu vine prin posta ci direct curier (deci nu tu posta vamala? ) :D De curiozitate (ca sa nu ma uit degeaba pe acolo... ca eu cu posta vamala... nope).

    Catelusii sunt superbi. Ce tablou frumos ai ales! Si pisicutele sunt foarte dragute - sa stii ca si eu am tot vrut sa imi iau unul, dar nu stiam exact care cum se monteaza (miroase cumva lipciul a ceva - si aici inclusiv parfum, ca am patit sa vina chestii de-astea parfumate). Ca idee - asa pentru viitor, cine stie! Vazusem unul frumos cu un caniche..

    Nu stiam piesa. Iti multumesc - chiar ar trebui sa mai pun si eu cd playerul la munca (si asa face ca toate cele.. se infunda o boxa, fite).

    Felicitari pentru tabloul atat de dragalas si iti multumesc ca ai impartit cu noi aceasta experienta cu mici peripetii (care dupa ce au trecut par simpatice, haha),

    pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, un fel de wish. Nu am cumpărat niciodată de pe AliExpress. Coletele veneau prin poștă și dura ceva, nu le puteai urmari traseul...si la valori mari ajungeau la poșta vamala, insa pe Shein e diferit. Comanda a fost de 8 euro, mi-am luat și o lampă pentru citit pe lângă cele două tablouri si a venit cu Fan Courier direct acasă. Traseul coletului se poate urmări in contul de utilizator Shein.Nu știu dacă la sume mai mari coletul ajunge la poșta vamală.
      Cât despre miros, deși eu am un miros foarte fin, ție sapunelul cu glicerină ți-a mirosit puternic, mie mi s-a părut că are un miros discret, tablourile nu au mirosit, ambalajele au mirosit puternic a plastic și carton...dar cum le-am scos din ambalaje...mirosul s-a risipit.
      Cu drag! O săptămână frumoasă să ai! Pupici

      Ștergere
  2. aaaa, acesta e tabloul cu diamante! :-) daaa, cunosc tehnica. O prietena de-a mea si-a comandat in internet un tablou cu un cos cu flori. Ea a acrezut ca il primeste gata, dar a primit "diamantele" la pungute ☺☺☺ Si m-a intrebat pe mine daca-l doresc, pentru ca ea altfel il arunca. Mi s-a rupt inima, cum sa arunci ceva nou-nout?! asa ca l-am luat si l-a lucrat si i l-am daruit ♥ Mie mi-a facut placere sa-l lucrez si... era pe gustul ei, mie nu-mi spunea mare lucru acel motiv. Uite ca trebuie sa caut fotografiile - precis le am arhivate pe undeva. Este din perioada cu interdictii corona! Am avut tiiiiiimp muuuuult! ☺☺☺
    Te pup. O saptamana miuanta draga Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr trebuie timp...mi-a luat câteva ore acest tablou si nu a fost prea mare. Și mie mi s-ar rupe inima dacă aș auzi pe cineva că vrea să arunce un tablou pictură cu diamante.
      Mă bucur că l-ai lucrat și i l-ai făcut apoi cadou.
      Te pup. O seară minunată să ai!

      Ștergere
  3. Am facut cateva felicitari in acest stil. Imi place mult aceasta tehnica. Insa eu le pastram in pungulitele setului si scoteam pe masura ce avansam. Si lucram de sus in jos, pentru a nu desface folia ce proteja suprafata. Mi-a placut unealta. E buna si pentru strasuri, cred. Sa va bucurati de tablou. Pup ai o saptamana frumoasa.💖😚

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ai făcut felicitările? Ce lipici ai folosit? Eu am lucrat de jos în sus, tot pe bucăți am desfăcut folia.
      Mulțumesc. Te pup. O seară frumoasă să ai!

      Ștergere
    2. Asa cum ai cumparat tabloul, asa am gasit si eu felicitari.(librarie).
      Aveau si plic. Aproape patrate. Banuiesc ca toate sunt la fel, cu suprafata lipicioasa pe care se pun strasurile. Am inceput de sus ca asa mi-a convenit. Tineam mainile altfel.
      Nu le-am trimis prin posta. Le-am livrat personal! :)
      😘❤️

      Ștergere
    3. Aaa... m-am gândit că ai realizat felicitările cu diamantele ramase de la alte proiecte. La tablou lipiciul depasea mult partea colorată... după ce m-am lipit 😂am ținut și eu mâinile altfel.

      Ștergere
    4. Acum am inteles intrebarea. Mi-am propus sa folosesc banda dublu adeziva transparenta. E in plan, doar ca trebuie sa imi creez imaginea.

      Ștergere
  4. Sunt minunate tablourile! Cata migala! Cata... rabdare! Felicitari! ❤

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe tablourile și cel cu pisicuțe și cel cu câini. De ce vrei să-i schimbi rama? Mie mi se pare perfect așa cum e acum, îmi plac tablourile care au acel pass partout care îl au tablourile între ramă și goblen

    RăspundețiȘtergere