Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

duminică, 9 aprilie 2023

Margarete pentru Florii!

 Cea de-a șasea provocare verde ”Flori pentru Florii” din proiectul Salvăm Păpuși presupune să sărbătorim florile. Eu am ales să fac o felicitare ”Margaretă” pentru sora mea care își sărbătorește astăzi ziua onomastică și o umbreluță pentru Ilinca, Daisy și Mălina (care nu apare în fotografii).

După cum știți Duminica Floriilor este cea mai importantă sărbătoare care vestește Paștele. În această zi Iisus a intrat în Ierusalim, călare pe un asin, fiind înconjurat de cei 12 Apostoli. Mulțimea L-a recunoscut ca fiind adevăratul Mântuitor și L-a întâmpinat cu ramuri de măslin și fistic.Cei care poartă nume de flori își sărbătoresc și ei astăzi ziua onomastică și doresc să le transmit pe această cale un călduros ”La Mulți Ani!”.

Pentru că astăzi este o zi a florilor, ambele proiecte pe care vi le voi prezenta, sunt cu flori, cu Margarete, mai exact. Primul proiect a fost felicitarea pentru sora mea!

Felicitare cu Margaretă pentru Florii!
M-am inspirat pentru proiectele mele din două clipuri găsite pe Facebook: Felicitare și Margareta. Pentru felicitare am folosit o coală A4 albă de hârtie, un carton cu sclipici (verde și argintiu), o hârtie galbenă (ambalaj dintr-un colet), un marker negru și unul roz....și bandă adezivă decorativă.
Materiale utilizate pentru realizarea felicitării!

Am urmat pașii din videoclip, apoi am realizat margareta din coala albă de hârtie și ambalajul galben, am scris un mesaj cu markerul ( am scris cam strâmb, dar asta e...) și am lipit și niște inimioare în interior!
La Mulți Ani!!💓
După ce am terminat cu felicitarea m-am apucat să fac umbreluța păpușilor. Am folosit carton verde cu sclipici, un pai, floare Margaretă făcută din aceeași coala albă de hârtie rămasă de la felicitare.
Materiale folosite pentru realizarea umbreluței din carton!
Am tăiat din carton un cerc cu forfecuța decorativă, am tăiat pe linie drept spre centru și am lipit o parte peste alta dând formă cartonului de con, am lipit paiul, apoi margareta....și gata umbreluța!
Umbreluță Margaretă din carton!    

Apoi a urmat o sedință foto:
Ilinca voia să folosească umbrela pentru măsuța ei, așa că a fost prima la pozat:
Ilinca și Umbreluța!
Apoi Daisy a zis că ei i s-ar potrivi foarte bine și ca nume și la ținuta ei inspirată tot de o margaretă :
Daisy!


Când să facă și Mălina poze, bateria telefonului arăta 14% și nu ne mai lăsa să folosim camera, așa că am strâns jucăriile 😅și m-am apucat de scris articolul, promițându-i Mălinei că data viitoare va face și ea poze cu umbrela!
 
Încă o dată La Mulți Ani! pentru toți cei care poartă nume de floare. Sărbătoarea Floriilor să vă aducă liniște și speranță în suflete, sănătate și împliniri!💓


15 comentarii:

  1. Ce felicitari frumoase! Cat de reala pare margareta ta! Felicitari !
    O Duminica a Floriilor cu pace, lumina si bucurie in suflet! Pupici 😘🤗🌷

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac!Și mie mi-a plăcut cum a ieșit margareta de aceea am hotărât să mai fac una, avem alt plan! Nu eram sigură că-mi va ieși bine margareta din coală de scris A4, în tutorial avea o colă ceva mai grosuță. Eu am căutat prin cursuri și am găsit câteva coli nescrise și am zis să încerc să fac și eu margareta.
      Mulțumesc. Să ai un Paște Fericit, Carmen! pupici

      Ștergere
  2. M-am îndrăgostit de-a dreptul de felicitare. Nu am mai văzut așa cu cartonul răsucit și mi se pare uluitor. Nu am urmărit filmulețele încă, dar o să-mi notez pentru când ajung acasa să-l văd.
    Îmi place mult și umbreluța. Sigur Mălina a înțeles situația cu poza și va fi răbdătoare până la următoarea ședință foto.
    O duminică a Floriilor minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aveam în plan să fac doar umbreluță, tot cu flori era proiectul...dar când am văzut felicitarea am zis să încerc să fac una în stilul meu! Când am văzut că mi-a ieșit margareta bine am fost foarte încântată și am făcut una și pentru umbrelă. Nu mi-a ajuns banda adezivă decorativă pentru cele 3 laturi (trebuia să o fac mai micuță felicitarea)...dar arată bine și așa...hihi.
      Mulțumesc!
      Duminică frumoasă și ție!Sărbători cu bine!

      Ștergere
  3. Ai creat ceva minunat ❤️ ca dovadă: și Ilinca și Daisy s-au distrat !!!
    Sănătate multă 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Prietenă dragă!
      Duminica Floriilor să-ți aducă tot ce îți dorești! Pupici

      Ștergere
  4. Superba felicitarea pentru surioara ta!! La multi ani - sanatate si bucurii :D
    Si umbreluta este absolut minunata!! Chiar ma intrebam ce vei face, inca de cand ai spus despre ubreluta (vazusem si eu una origami si ma tenta sa incerc :)))) )Imi place cum ai ales sa faci cu verde - de parca floarea sta pe un covor de iarba verde! Suuuuperb :*
    Pup cu drag! Sa fie Floriile cu liniste si pace si sanatate multa!
    💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sănătate și bucurii tuturor!
      Inițial am avut în plan qlt model de umbreluță...cu flori curgătoare, dar mi-a plăcut foarte mult cum a ieșit margareta și am realizat un alt tip de umbrelă, fără vreun plan făcut dinainte, nici nu eram foarte sigura că va ieși ceva frumos..
      Însă a ieșit o umbreluță foarte drăguță, mie imi place foarte mult și mă bucur că îți place și ție și îți mulțumesc!
      Pupici ❤️

      Ștergere
  5. Ce frumoasa este felicitarea! Cat despre umbreluta, entuziasmul divelor de a prticipa la sedinta foto spune tot! Imi pare rau pentru Malina, dar recupereaza si ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Va participa și Mălina la următoarea provocare verde!
      Zi frumoasă!

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt și felicitarea și umbreluța! Margaretele sunt preferatele mele, iar tu le-ai creat desăvârșit. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și mie imi plac margaretele africane...sunt mai colorate...dar și margaretele clasice (că nu știu cum să le numesc) îmi plac.

      Ștergere
  7. Imi place mult-mult margareta ta. Ma intreb daca aceeasi tehnica s-ar potrivi si la un nufar. Iar felicitarea este delicata si eleganta. Cred ca a provocat multa bucurie.
    Foarte frumoase toate. Felicitari! Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic că merge și la nufar, probaicu alt tip de hârtie...eu am folosit hârtie xerox, mi-au rămas de pe la cursuri câteva coli nescrise.
      Așa este, a adus multă bucurie.
      Mulțumesc frumos! Zi frumoasă să ai! pupici

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa, interesanta si stralucitoare felicitarea! Imi place foarte mult "stilul". ❤
    Umreluta e tare reusita si chiar mi se pare o metoda simpla - cu margaretele e mai greu pentru mine. 😊 Nu reusesc sa decupez petalele asa cum am vazut prin unele video.
    Felicitari!
    Zile pline de Lumina iti doresc! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere