Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

 Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

marți, 14 martie 2023

Dacă tu iubești o floare....

 ”...care se află pe o stea, este plăcut, noaptea, să privești cerul.”

Un personaj prinde contur”, tema numărul doi din aventura ”Salvăm păpuși”, primul pas presupune să alegem o carte preferată din bibliotecă, apoi să creăm un personaj din ea și m-a pus în mare încurcătură deoarece am mai multe cărți preferate, dar Mălina - mesagerul meu a avut o idee minunată: Cum ar fi să-i facem o surpriză Micului Prinț? Să-i dăm ”viață” iubitei lui Flori?

poze din arhiva personală editate cu PhotoRetrica

Perfect! O idee bună! În compania Mălinei am strâns materialele necesare realizării personajului mult iubit de Micul Prinț: coji de fistic, un dop de plută, un pai rămas de la Tablou meu din hârtie de împachetat cadouri, sclipici, diamantele rămase de la tabloul fiicei mele cu pisicuțe drăguțe (pe care le-a amestecat), pistolul cu silicon, o frunză din plastic.

Materia primă folosită! Poze din arhiva personală colaj realizat
 cu PhotoRetrica

Mălina a ținut bine cartea de la început până la sfărșit să fie sigură că duc la bun sfârșit proiectul! Am început prin a amesteca într-o coajă de fistic sclipici cu silicon, și înainte să se întărească siliconul, am trecut coaja prin diamante, apoi am început să lipesc coajă cu coajă dând formă micii flori!
Personajul Floarea Micului Prinț a prins viață!

Apoi am tăiat o bucățică de aproximativ 1 cm din dopul de plută, în mijlocul lui, cu ajutorul unui cuter am făcut o mică adâncitură în care am lipit paiul și frunza de plastic. Apoi am lipit de jur împrejurul dopului de plută alte coji de fistic formând o fustiță pentru eleganta Floare!

Personajul nostru este GATA! Mălina, a venit IAR cu o idee: să facem un mic video și i-am făcut pe plac! Nu este prea reușită filmarea, deoarece mi-a fost foarte greu să țin cartea să citesc din ea în timp ce cu cealaltă mână țineam telefonul să filmez...dar Mălina era prea entuziasmată și n-am putut să o refuz!

Această carte - Micul Prinț este mai presus de orice un poem inchinat iubirii și dacă nu ați citit-o încă vă recomand să o faceți, o să vă placă și veți învăța lucruri bune din ea!



9 comentarii:

  1. MINUNAT!!!
    Imi place tare mult cartea pe care ai ales-o (tocmai ce le-am luat micilor cate un jurnal al prieteniei cu Micul Print, hihi) si personajul la care te-ai oprit. Ce sa mai spun de cat de inventiva ai fost pentru a realiza Floarea!!! Super tare!!
    Malina este clar un ajutor de nadejde (eu am avut doua ajutoare, drept urmare am rupt croseta .. in doua,, hahaha).
    Si iti multumim mult pentru surpriza filmataaaaa!!! weeeee :D
    Imi place tare mult cum ne jucam impreuna si abia astept sa descoperim in continuare aventurile Malinei si ale noii sale prietene Floarea.
    Puuuup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să-mi iau si eu un jurnal al prieteniei cu Micul Print hihihi
      Mulțumesc și eu!
      Și mie îmi place aventura aceasra și abia aștept să vedem ce va urma, pentru că în acest moment nu am nici cea mai vagă idee :)))
      Pupici cu sclipici..

      Ștergere
  2. O carte minunata! Felicitari pentru inventivitate si multumiri pentru surpriza filmarii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi-a trecut prin cap că pot face personajul și o floare sau altceva în afara unui om. Minunată ideea, cartea, iar de realizarea florii nici nu mai am ce spune. Absolut superbă.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba floarea! Privind-o "in fuga" as putea crede ca e sculptata in lemn. Felicitari! 💐
    In filmare, asa cum se misca umbrele, pare ca e ilustrata trecerea timpului. 😊 Fain!
    Ai avut o ideea super sa aduci in atentie Micul print. O carte pentru toate timpurile, pentru toate varstele. 😊
    Succese!
    Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc.
      Mi-a plăcut foarte mult povestea Micului Prinț.
      Succes și ție în tot ce ți-ai propus!😘🤗😘

      Ștergere
  5. Credeam ca am comentat aici, doar se pare ca nu prea. Ies multe minuni din coji de fistic, ca aceasta floricica!
    Am luat o data un fel de agenda jurnal cu citate din Micul Print.
    Este o carte minunata si o vei avea mereu in fata ochilor prin personaje create!
    Felicitari! Numai inspiratii, Mihaela! Pup! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere